hier is dan Rebel
hier is dan Rebel
Hier een foto van Rebel , die me hart al heeft gestolen.

Omdat ik uiteindelijk heb besloten dat hij toch niet helemaal bij me past. Ik vond hem echt heel gaaf, maar ik miste die klik gewoon. Zonde, want ik vond het voor de rest een schitterende fjord.
En ik wilde diep in m'n hart toch graag een merrie hebben, en naja, dat issie niet.
Ik ben er toen gekomen via mijn tante, nichtjes en neefje die daar rijden. Ze had alleen op dat moment niets wat bij me paste. Behalve het jonge merrietje wat ze toen had staan, maar die was nog niet beleerd en dat zag ik mezelf niet doen.
En ik wilde diep in m'n hart toch graag een merrie hebben, en naja, dat issie niet.
Ik ben er toen gekomen via mijn tante, nichtjes en neefje die daar rijden. Ze had alleen op dat moment niets wat bij me paste. Behalve het jonge merrietje wat ze toen had staan, maar die was nog niet beleerd en dat zag ik mezelf niet doen.
Ik zou dat echt niet weten, omdat dat mij ook niet zo interseert, eerlijk gezegd.DeeDee schreef:Wat is de afstamming van deze fjord? Ik vind het echt een gave.
Dit omdat Rebel hier echt voor de recreatie zou worden gebruikt.
Dus ik heb er ook nog niet naar gevraagd.
Natuurlijk ga ik harstikke goed voor Rebel zorgen, hij word met veel liefde opgenomen in ons gezinnetje.NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Rebel,,,
Heel vele plezier met hem,,zorg goed voor dat lieve beesie:(
Ik rijd op Stal Lotta,,ik heb hem vanmorgen nog gepoetst enzo
Hij is niet mijn lieveling,,nee dat is Roan,,maar alsnog,,het is een leuk beesie:)
En via het forum of via de mail kan ik je op de hoogte houden,zodat je altijd blijft weten hoe het met hem gaat.