Op de foto lijkt het nu net alsof ze bijna dezelfde kleur als Muis heeft!
Chique dingetje is het hoor, hopelijk is ze er weer snel bovenop!
Dewi zonder jas
Ik zie zeker een grijze erin! Vooral die grijze aalstreep 
Wat zonde he dat een veulen met een longontsteking het leven moet beginnen, maar ik ben blij dat het nu weer beter gaat.

Wat zonde he dat een veulen met een longontsteking het leven moet beginnen, maar ik ben blij dat het nu weer beter gaat.
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Bedankt voor je aanbod claudia, maar eigenlijk hoop ik dat ze tegen die tijd weer helemaal inorde is. Vera komt volgend jaar in elk geval bij je logeren. (naja bij Hermansen dan)claudia schreef: Ik vind haar ook een grijze waas hebben. En die donkere plekken op de schouder vind ik ook echt iets voor een grijze. (zou wel leuk zijn)
@sandrien: je kunt ook altijd nog naar de keuring is spoordonk (half aug.) en dan komen jullie lekker bij ons logeren.
Ik denk dat het grijze door het stof komt want ze is nu al weer veel geler dan net na het scheren. Maar we wachten rustig af. We zouden heel blij zijn met een grijze, maar blijft ze geel vinden we het ook prima.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo