een luie, zonnige dag in april

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Ziggy

een luie, zonnige dag in april

Bericht door Ziggy » ma 16 apr 2007, 21:21

Vanmiddag was ik vrij, rijden daar was het te warm voor, dus ik besloot die twee eerst maar eens te verfrissen met een douche, om daarna Vera haar manen te fatsoeneren. Dat laatste is niet zo goed gegaan, zie mijn verhaal bij dagboek |o

Van het afspuiten heb ik geen foto's, want ik was alleen, maar deze zijn daarna gemaakt, toen ik ze "getroost" had met een paar plakken hooi

Vera kijkt eens of ik die slang echt wel opruim hihi
Afbeelding

Exel heeft alleen interesse in het hooi
Afbeelding

probeer eens 2 fjorden op de foto te krijgen, die allebei kijken...... zucht moet je ze niet eerst hooi geven Clau 8)7
Afbeelding

Exel is onderweg naar mij, want een fotograaf lastig vallen is toch echt wel een hobby van hem, zie ook hoe dik hij nog in zijn vacht zit
Afbeelding

Dit vind ik wel grappig, zie die kreukel in de manen van Vera
Afbeelding

Het resultaat van knippen als je fjord lastig gevallen wordt door vliegen :o
Afbeelding

Afbeelding

zo'n foto maken is uniek, want samen eten is niet altijd zo vredig als op deze foto, normaal is Vera ernstig b*tcherig tegen Exel
Afbeelding

Afbeelding

Voor brokjes trekt Exel wel ff een sprintje
Afbeelding

Hier hebben ze brokken en dan moet ik ze dus echt een stuk uit elkaar zetten, anders komt Exel er niet bij

Afbeelding

Tja je bent in het zonnetje foto's aan het maken en dan ga je gekke dingen doen, zoals op het ene paard leunen om van de andere een foto te maken
Afbeelding

De zebrastrepen van Exel
Afbeelding
Afbeelding

Dan kom je tot de ontdekking dat je sigaretten op zijn en sjees je ff snel naar de supermarkt om de hoek, bij terugkomst tref je dit aan
Afbeelding

Zo dat waren ze weer, vinden jullie Exel ook zo gegroeid?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Anna

Bericht door Anna » ma 16 apr 2007, 22:44

Ze zien er allebij super uit hoor
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 17 apr 2007, 05:23

Anna schreef:Ze zien er allebij super uit hoor
thnx, alleen nou moet Exel zijn winterharen nog eens goed kwijt, ik poets me een ongeluk, maar die dingen zijn behoorlijk hardnekkig :?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » di 17 apr 2007, 05:24

Vera gaat er echt steeds beter uit zien :j
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
lauraatje

Bericht door lauraatje » di 17 apr 2007, 06:45

Inderdaad Wendy, viel me ook al op hoe goed Vera er uitziet :j En Exel is ook erg leuk, groot is ie geworden! z'n vacht is inderdaad nog aardig dik...
nancy imka

Bericht door nancy imka » di 17 apr 2007, 06:52

Hoi, Ze zien er zeker goed uit. Misschien is het een idee om Exel lijnzaadmeel/olie te geven voor zijn vacht.

Vera is mooi op gewicht zeg ze ziet er super uit
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Charret

Bericht door Charret » di 17 apr 2007, 07:10

Vera knapt keer op keer op als ik de foto's zie. Wat goed zeg.
Exel vind ik zelf nog wel ieletjes. Echt baby en zijn manen krijg ik toch knip jeuk hoor :P
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 17 apr 2007, 08:18

@Wendy: thnx voor het compliment, ik moet zeggen dat ik dat zelf ook al vond, maarja wie vindt dat niet van zijn eigen paard?

@Nancy: ik heb inderdaad overwogen om Exel op de lijnzaadolie te gaan zetten, want volgens mij smoort hij nu in die vacht

@Charret: Exel is de laatste weken ineens de hoogte in gegaan, het viel ons ook al op dat die buik minder was geworden, denk dat ie zijn energie heeft gebruikt om Vera in de halen qua hoogte O:) En dat knippen? Ik vrees dat je dan enorme ruzie met Jos gaat krijgen, die stond zondag al naast me toen ik Vera aan het knippen was te zeuren dat het zonde was 8)7

Plaats reactie