Reinar gedrilled naar super dressuurcrack...
Reinar is een heel ander paard geworden hehe, maar ja nu moet Kelly sowieso 1 keer in de maand langskomen
Nee de zaterdag erna ging echt super, hij moest er nog echt even overna denken en hij kauwt nog na na het rijden. Je hoort m haast denken hihi.
Hij loopt nog niet helemaal super relaxed, heeft nog aardig de peper erin maar lang zoveel niet meer als voor Kelly en nu is het mijn taak om m hier te houden
Bedankt Kel!

Nee de zaterdag erna ging echt super, hij moest er nog echt even overna denken en hij kauwt nog na na het rijden. Je hoort m haast denken hihi.
Hij loopt nog niet helemaal super relaxed, heeft nog aardig de peper erin maar lang zoveel niet meer als voor Kelly en nu is het mijn taak om m hier te houden

Bedankt Kel!
Ctje 

Wauw, echt heel mooi om te zien dat verschil. Ben wel benieuwd wat je nu gedaan hebt om Reinar te laten ontspannen Kelly. Het effect is in elk geval duidelijk zichtbaar hoor. En Mieke kijkt zo leuk blij op Reinar
. Wordt nog echte wedstrijd combi zo!

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Nou, als ik Reinar reed dan deed ik iedere keer als hij zn hoofd naar boven deed mn handen naar voren, omdat hij dan weer naar beneden kwam. Kelly heeft m iedere keer dat hij dat deed van voor op beide teugels druk gehouden en drijven, als hij dan weer naar beneden kwam weer ontspannen.. Zo simpel maar zo effectief!
Ctje 

Effectief was het zeker. Veel zichtbaar resultaat in korte tijd. Hoop dat het jou ook lukt om hem hiermee mooi laag en nageeflijk te houden! Je werd wel blij van het resultaat gezien je smile he?
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).