Het begon allemaal eigenlijk al vrijdagmiddag, toen had ik netjes haar beentjes en staart gewassen (ik was blij dat ik een vlecht erin had gelegd...want dr beentjes...

Maar zaterdagochtend was mijn verzorgster al snel op stal en die had haar staart al netjes uitgeplozen en geborsteld..
met DIT als resultaat

Vervolgens moesten we natuurlijk wel even de trailer inspecteren(want hij is van mijn staleigenaresse, maar ben er geen fan van

was ook de laatste keer dat ik m meenam denk ik...

en toen was het tijd om madam van stal te halen, want de rest stond al buiten en ze WIST dat er wat ging gebeuren want ze liet haar hooi liggen *schrik!!*
bij het omgaan van de hoek en het zien van de trailer gingen de oortjes al naar voren... YEAH reizen!!!

en ze liep er dan ook zoals altijd weer braaf op!

klaar om op reis te gaan...

onderweg, mijn verzorgster en ik reden er met mijn auto achteraan...

we waren tever gereden, dus moesten we keren, wat ik met mijn clio sneller had gedaan als mijn pa, dus waren we eerder om een leuke shot van mijn vader met trailer te schieten.. haha!

nou, toen Ydel van de trailer af...
die liet zien dat ze goed was opgevoed, NOT

lekker dreutelen, maar na een tijdje stond ze voor haar doen netjes stil, en konden we haar allemaal eens goed bekijken...
volgens rien was ze zeker wel 1.48!!
dus ik is blij....

mijn blije hoofd *schaam*, maar wel een mooie overzichtsfoto van ydel..

toen was het tijd om de grote bink Hermansen te ontmoeten...
lekker op stal ernaast...
baasje MOET DIT???

zortin was ook erg nieuwsgierig en vroeg zich af wanneer zijn eerste date kwam....

ondertussen begon Hermansen Ydel wel interessant te vinden...

knappe kop

even lekker snuffelen...

zortin zag andere paardjes...

toen mocht Hermansen lekker buiten spelen....

wat een draf he??? ge-wel-dig!!

en toen nog even poseren...

en wat ik m hier in zijn oren fluister mag duidelijk zijn....

en bij terugkomst op stal is mevrouw zooo onder de indruk dat het gewoon uberzoet is

en met dit beeld op mijn netvlies heb ik udenhout weer verlaten, maar zoals jullie kunnen zien met een zeer goed gevoel ....