Vandaag heb ik Laura voor het eerst gemeet. Ik had haar FW kleding meegenomen en die kwam ze vandaag ophalen bij mij. Ik moest Bullie nog rijden dus we zijn ook even daar heen geweest. En toen had ik mooi meteen weer eens een fotograaf. Ik heb sinds december les en zo af en toe lijkt het al best wel wat. Commentaar mogen jullie best geven hoor. Kan ik wel tegen. Ik heb een ernstig probleem met mijn handen. Die zijn een beetje spastisch en vliegen soms alle kanten op. Verder de kapstokjes van mij (ook wel mijn tenen genoemd) Dus daar ben ik me al van bewust en let ik al steeds meer op.
vroem vroem daar gaan we dan (vrijdag had ik les en was hij heel stout en sjeesde alleen maar door de wei

)
nog niet helemaal ontspannen maar het is iig al geen sterrenkijken meer
Volgens mij was ik een gebroken lijn aan het rijden en hem hier net aan het omstellen.
Ik wilde een paar pasjes opzij, maar Bullie had niet zo'n zin om zijn kont ook mee te nemen
Jammer van mijn handhouding op deze foto

, maar voor de rest vind ik hem wel mooi.
En Laura mocht ook nog even op de one and only Bullie rijden

Commentaar mag ze zelf geven.
En er is een iemand die het niet helemaal eens was met de gang van zaken (we gingen even in het bosje uitstappen) en dit is die iemand