Hoe is het met jullie allemaal????
Ik ben een tijdje hier niet geweest maar heb nu weer wat meer tijd om hier op FW te komen (gelukkig).
Ik zie een hele hoop nieuwe foto's en dingen, hardstikke leuk! En dat Douwina een prachtige zoon heeft gekregen!

Hier is alles goed met Mabel en Doortje en met mezelf.

Doortje kan bijna gedekt worden!!!

Eerst zou Gijsje van de Esp haar dekken. Die staat in Terwolde en die vrouw wou wel langskomen met Gijs als Doortje hengstig is. Dat is echt een vet gaaf beestje!!!
Maar nu ik weer contact heb met iemand die jaren lang mijn beste vriendin was, en nu gelukkig weer is, zijn de plannen veranderd!
Haar moeder is in tussentijd hertrouwd, en die nieuwe man van haar moeder heeft gewoon een super de vet gaaf minieshet hengstje in de wei lopen!!!!

Hier doet hij niks mee... Dat beestje heeft ook nog nooit gedekt.
En nu mag hij het voor de eerste keer op Doortje komen proberen!!!

Hij heet Jacky en is nog kleiner dan Gijs waar ik wel blij mee ben omdat het vorige veulen dus te groot was gegroeid in de buik van Doortje en ik nu echt het zekere voor het onzekere wil nemen.....
En Jacky mag maar liefst twee maanden bij ons in de wei komen staan. Zodat hij rustig de tijd heeft om Doortje te dekken. Ideaal natuurlijk!!!
Dan moet Mabel ff apart staan, maar dat maakt niet zoveel uit, zolang ze Doortje maar ziet lopen.
Het word echt een drama als ik Doortje tijdelijk weg haal om haar bij de hengst te doen. En het was ook een heel gedoe geweest als die vrouw uit Terwolde 3 of 4 keer langs zou moeten komen (of hoe vaak dan ook) om Doortje weer te laten dekken. Maar dat hoeft gelukkig allemaal niet!
Dit is echt super!!!
Ik zal niet langer door lullen maar jullie snel foto's van deze inieminie kanjer laten zien!

(p.s: Jack ziet er nu niet op zijn best uit omdat die man waar hij van is hem noooit borstelt of verzorgd verder. Hij zit enorm dik in zijn wintervacht en er mogen wel een paar kilootjes af....

Als hij hier staat zal ik hem eens flink onder handen nemen!!!)
JACK

Lisa met Jacky! Moet je zien hoe minie hij is...

Z'n mooie koppie...

Cutie he??? Hijs gewoon 13 centimeter kleiner dan Doortje hihihi, hoop dat hij erop past!!!
Groetjes Jessica