mijn rots in de branding
wij zien er altijd leuk uit ilona
maar iedereen bedankt voor de leuke reacties!
ik moet eerlijk zeggen dat ik Ydel de laatste tijd een beetje te slank vind worden.
Is ook voornamelijk gekomen sinds Zorro weg is
maar het gaat nu weer de goede kant op...
en tsja, ik geniet er maar van...
straks wordt ze weer tonnetje van dr beebje

maar iedereen bedankt voor de leuke reacties!
ik moet eerlijk zeggen dat ik Ydel de laatste tijd een beetje te slank vind worden.
Is ook voornamelijk gekomen sinds Zorro weg is

maar het gaat nu weer de goede kant op...
en tsja, ik geniet er maar van...
straks wordt ze weer tonnetje van dr beebje

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
tsja, die zaten niet in mijn verjaardagspakketOrion1996 schreef:Ja die sokken....jezzikaatje schreef:Tja die sokken he
Maareh, leuke foto's hoor!
Ik heb het oranje leuk bij elkaar gezocht he![]()
Maar verder ziet het er super uit Eef, dat oranje staat Ydel erg goed.

dussss.. puh!!!
misschien morgen maar even naar Harmelen

Ik vind Ydel eerlijk gezegd ook een beetje te slank geworden sorry....Ze ziet er goed uit hoor daar niet van, maar het is sinds ze op de nieuwe stal staat wel heel snel gegaan (dat vond ik van Zorro ook). Nu wordt er natuurlijk ook wel intensiever met haar gewerkt.
Setje staat gaaf!! En ja qua sokken...ik vind eigenlijk dat je daar je mooie roze sokken bij aan had moeten trekken
.
Setje staat gaaf!! En ja qua sokken...ik vind eigenlijk dat je daar je mooie roze sokken bij aan had moeten trekken

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
ja die had ik zaterdag nog niet marijkeMarijke&Rosco schreef:Ik vind Ydel eerlijk gezegd ook een beetje te slank geworden sorry....Ze ziet er goed uit hoor daar niet van, maar het is sinds ze op de nieuwe stal staat wel heel snel gegaan (dat vond ik van Zorro ook). Nu wordt er natuurlijk ook wel intensiever met haar gewerkt.
Setje staat gaaf!! En ja qua sokken...ik vind eigenlijk dat je daar je mooie roze sokken bij aan had moeten trekken.

nu wel

ja, is inderdaad erg hard gegaan op nieuwe stal, denk dat ik de staleigenaresse maar eens even aan ga spreken over het voeren van Ydel

Ja daar zijn de PK dekjes in de aanbieding voor 30,- p st, kan je een dekjes zoeken wat meer bij deze sokken pastYdel schreef:tsja, die zaten niet in mijn verjaardagspakketOrion1996 schreef: Ja die sokken....![]()
Maar verder ziet het er super uit Eef, dat oranje staat Ydel erg goed.![]()
dussss.. puh!!!
misschien morgen maar even naar Harmelen