Shammy mijn held

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Alexandra

Shammy mijn held

Bericht door Alexandra » di 27 feb 2007, 16:20

hooi allemaal, ik ben nieuw bij deze forum :D ik vind het een leuke forum. ik wil jullie allemaal even voorstellen aan mijn grote (naja kleine) held, Shammy Stripes!
hij staat momenteel in frankrijk met zijn mams en zijn vriendjes! ik denk dat hij na de zomer hierheen komt omdat hij dan vruchtbaar is O:)
hij is geboren op 11 september 8)7 2006! op deze foto's is hij pas 3 maandjes oud... hij kon toen al hoefjes optillen en volgde je keurig aan het halster! het is echt een geweldig beestjee!!
Afbeelding
Afbeelding
dit is shammy zijn papa! Duc du Marey
Afbeelding
en dit is shammy zijn mama... moia spot!
Afbeelding
en dit is moia samen met mij *o/*
Afbeelding

lief zijn ze hea :oo
ik hoop dat shammy een beetje op zijn papa gaat lijken :D
:wave:
jezzikaatje
Contacteer:

Bericht door jezzikaatje » di 27 feb 2007, 16:23

Leuke fjorden :j
Waarom helemaal uit Frankrijk een fjordje?
Welkom hier trouwens!
Alexandra

Bericht door Alexandra » di 27 feb 2007, 16:42

haha ja das een lang verhaal:P ehm ik heb een vakantie huis in frankrijk, daarnaast was een fjorden fokkerij (waar zijn papa staat). de fjorden werden alleen voor het fokken gebruikt en er word niet op gereden enzo. ze staan het hele jaar door buiten en hebben een lekker lui leventje.
alleen gingen de eigenaren van de fokkerij verhuizen en toen kwamen er engelsen wonen! tussen de kudde stond een merrietje waar ik het heeel goed mee kon vinden (moira, shammy zijn moeder). ik ben echt dol op haar. de engelsen gingen daar met twee gezinnen wonen maar ze kregen ruzie. de leuke mensen gingen weg en namen moira (inmiddels omgedoopt tot moia, waarom mag joost weten _-:( ) met zich mee. ze wisten hoe dol ik op haar was en hebben mij haar veulen beloofd. dus toen shammy werd geboren was ik de trotse eigenaar:P dus samenvatting: ik heb shammy gekregen omdat ik zijn moeder zo leuk vind en de mensen waar hij nu staat geen vierde paard erbij wilde *o/*
cool hea O:)
haha bedankt!!
:wave:
Anna

Bericht door Anna » di 27 feb 2007, 17:17

Zo jij heb geluk zeg dat je een veulen heb gekregen
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » wo 28 feb 2007, 07:07

leuk, welkom hier, en waar in Den Haag ga je hem plaatsen?
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Senna&Cajra

Bericht door Senna&Cajra » wo 28 feb 2007, 07:46

wat een moppie heel veel plezier ermee :wave:
lientje

Bericht door lientje » wo 28 feb 2007, 08:57

welkom, lekker ding zeg. Veel plezier ermee, succes met de megalange reis ook ;)
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.

Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Alexandra

Bericht door Alexandra » wo 28 feb 2007, 09:03

Carolinef schreef:leuk, welkom hier, en waar in Den Haag ga je hem plaatsen?
ik denk niet dat ik hem in den haag en omstreken neer ga zetten. dat word zoieso een probleem omdat het een hengstje is denk ik. en hij is nog veeeeeeel te jong om op een stal ofzo te staan (en veel weilanden kun je hier ook niet vinden).... we gaan waarschijnlijk van de zomer verhuizen naar het platteland >;) was niet echt mijn idee! maar wel een voordeel!! me eigen paardjes :D dan komt shammy gewoon aan huis staan!
succes met de megalange reis ook
ja onwijs bedankt, we gaan hem zelf hierheen halen (mijn moeder en der vriend) en ik ben bang dat dat echt een drama gaat worden |o het is 900 kilometer.. en ik heb gezegd dat ik niet langs parijs wil dus dat word een heleboel omrijden en het zal dus wel iets langer duren dan gepland. we zijn wel al bezig om shammy aan de trailer te laten wennen zodat het gewoon normaal is als ik hem kom ophalen anders is het een beetje zielig om hem 10 uur op te sluiten |( hij heeft ook nog nooit in een stal gestaan, hij weet niet eens wat dat is |o haha naja afwachten maar O:)
Jeempie
Contacteer:

Bericht door Jeempie » wo 28 feb 2007, 09:10

Leuk veulen. Zijn ouders hebben ook erg lieve koppies. Zijn zijn ouders ook stamboekfjorden/ erkende dekhengst in Frankrijk?
Zortin Z1 + 10 alweer! *o/* Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model ! :L :))
Alexandra

Bericht door Alexandra » wo 28 feb 2007, 09:12

zijn ouders zijn wel stamboekfjorden maar ik geloof niet dat zijn vader erkende dekhengst is! maar ze hebben in ieder geval allebei een top karakter en dat vind ik ook mega belangrijk :D
Charret

Bericht door Charret » wo 28 feb 2007, 12:07

Zo wat een leuk diertje zeg! Wat een nek al zo te zien. Leuk! Veel plezier met hem!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Plaats reactie