Anton
dat ligt er aan wat er 15 maart uitkomt met de peesscan. Als het meevalt en ik weer gauw aan de slag kan liever niet. Maar als het langer gaat duren is een vuelen toch wel een optie. Ook omdat je daar dan misschien later mee verder kan als blijkt dat Vera toch niet meer de sport in kan.yvette schreef:Anton zou inderdaad mooi passen bij Vera
Ga je haar dit jaar al laten dekken?
Aan de andere kant duurt het dan nog wel jaren. Ik wacht nog even 15 maart af en dan beslis ik.
maar het word dan wel Hermansen. Ik vind zijn kleur schitterend en ben ook helemaal weg van zijn beweging. Maar nogmaals toen ik anton zag op de foto's begon ik wel even te twijfelen. Misschien ga ik na de hengstenkeuring nog meer twijfelen. Misschien moet ik daar dan toch maar niet heen gaan. (grapje)
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
je kan echt zien dat hij er steeds meer lol in heeft dat losgooien. Maar heb het idee dat hij helemaal beter in zijn vel zit nu hij meer conditie heeft en vaker gereden wordt. Maar foto 10 is wel erg stoer. Jammer dat het een baggerbende is. Moeten we 21 april nog maar een keertje overdoen dan maar he! 

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
- Senna&Cajra
Ja, die modder is wel een beetje een crime.. Even longeren zonder dat je schoenen vollopen is er niet bij.. Maar laarzen willen dan helpen..
Hij staat er wel weer mooi op en die laatste foto's is echt typisch Annabel..
Hij staat er wel weer mooi op en die laatste foto's is echt typisch Annabel..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Senna&Cajra
- Senna&Cajra
@Nienke: Rijden gaat momenteel stuk beter dan tijd geleden. Kan niet wachten tot de bak weer beter is en ik echt weer verder met m door kan zetten. Afgelopen winter veel buiten gereden en paar keer even elkaars grenzen getest, was erg nuttig
Hij komt nu ook (veel beter) naar mijn hand en er valt dus echt te rijden en te schakelen. weet nu pas wat ik toen echt miste

Geluk is de vrucht van intens werk