Geluksvogel! Hoewel ik geen groot fan ben van Jan Kroes, weet ik wel dat t n goede DA is. Dus goed=goed! Super zeg!Cindy+Uniek schreef:Nou jongens.... aangezien het me toch niet lekker zat.... toch maar even Jan Kroes laten komen (mijn eigen dierenarts!)
Ze is in zijn ogen 'ietsje onderstandig' zowel voor als achter (ik had achter wel gezien, maar vond ik minimaal!)
het was echt niet erg.... toen moest ik ff stukje draven (!) ze loopt gewoon superruim en dat vond hij dus ookdus hij zag echt totaal geen probleem....
Hij zei 'volgens mij zit daar wel héél wat beweging in!!!' (ze ging snurkend en zowat als een tuiger over het terrein!!)
Toen nog even gevoeld:
Zo keihard en droog beenwerk, dat ze niet snel wat zal mankeren.....
Hij zei: hoeveel paarden lopen er wel niet kreupel mét rechte benen? nee ik zou me niet druk maken om deze ! Ze loopt ruim genoeg en heeft super beenwerk!
Dus me is happy![]()
En tja hij zei ook nog: als je topdressuur wilt rijden, moet je een perfevt paard hebben.... maar ja wie heeft er nou zomaar even het geld om een ferro of jazz nakomelingetje te kopen?! haha en die 'top' is eigenlijk alleen te bereiken als paarden je fulltime leven is en het geld hebt voor én een goed paard én de instructie.... en dat heb ik ook niet![]()
Dus ik ben weer helemaal blij!!!
Het ZZ-licht zou leuk zijn!! haha, moet gewoon niet halthouden!![]()
Vjestagirl: ik heb er eentje van bijna 18 die doet haar nu 3 dagen.... een ander meisje zou nog mailen als ze bij het ziekenhuis was geweest voor haar knie, maar nooit meer wat gehoord....
en vanavond krijg ik nog te horen van een ander meisje (13) die misschien wel wilt en het niet erg vind dat ze weinig kan vanwege het veulen......
was ook al op de wildkamp geweest.... maar ja én drachtig én betalen vinden de meesten al weer niks.... + marjan zei ook dat het de tijden van vroeger niet meer zijn met verzorgsters.... vroeger had ze er één voor één paard de hele week.... nu 15 op een dag per paard en dan nog hopen dat ze op komen dagen.......... dus tis gewoon moeilijk al helemaal als je er wat geld voor wilt zien!!!
Tsja, dat verzorgsters niet makkelijk te vinden zijn had ik ook al geconcludeerd, zeker omdat ik niet iedereen op m'n paard kan zetten... Ik snap het niet, er is toch niets leuker dan een verzorgpaard hebben, en zeker als het voor meer dan 1 dagje in de week is...
Ik vond t geweldig 4 jaar geleden dat ik een drachtige merrie mocht verzorgen! En helemaal dat ik alles met het veulen mocht, en overal bij betrokken werd. Kep t ding zelfs geboren zien worden...