Hey Erika! Leuk dat k jou ook hier zie! (voor de duidelijkheid: Vjesta was van Erika voor ik haar kocht).Erika schreef:Hey Martine!!
Ook fjordenwereld ontdekt?! Leuk hoor en inderdaad welkom. Hoef me niet voor te stellen, je weet alles al![]()
Hoe is het met Vjessie? en met het rijden en alles natuurlijk? Heb je ook al weer nieuwe foto's?
Enne die 37 punten voor ster die krijgt ze echt wel, ze heeft al eens 38 gehad, dus het moet gewoon lukken!
Met mijn paardjes is alles goed, ze vermaken zich prima. Brechje wordt echt al goed mak en in het voorjaar kan ik lekker met haar omprutsen in onze 'eigenste' buitenbak!!!!!!!!!!!
Ja ja mn vader gaat een buitenbak maken, super he!
He veel plezier hier en we spreken elkaar wel weer!
Groetjes Erika
Vjesta gaat super! Ze is lief en aanhankelijk. Ze staat iedere dag (tenminste 5 à 6 dagen in de week) 20 min in de stapmolen, daarna ga ik of rijden of longeren (2x per week), en dan nog ff stapmolenen. Samen met het buiten staan de hele dag doet ze het er super op, veel beweging, en veel frisse lucht.
Ik heb sinds december geen nieuwe foto's meer gemaakt, ik zal binnenkort weer gaan flitsen, want ze heeft een flitsend nieuw kapsel. De hengstenpluk valt bijna (tenminste, begint nu te vallen)
Wat super voor je dat je eindelijk je eigen bak krijgt! Heerlijk, thuis rijden! Waar komt ie? In het stuk waar Vjesta stond toen ik haar voor t eerst zag?
Is alles ook goed met je ouders? Doe ze maar de groeten van me!
Ik ben hard met haar aan t trainen (zie haar dagbesteding

Op de stal waar ze nu staat is iedereen zo aardig. Ik kreeg laatst al het aanbod van iemand om haar dameszadel op Vjesta uit te proberen (gaat ook echt gebeuren), en vandaag zei een ander: 'als je wilt mag je altijd het barefoot zadel (dus boomloos) pakken om mee te rijden hoor, is geen enkel probleem!' En ik loop nu ook regelmatig met de mini pony's te slepen (de staleigenaar fokt ze, heeft er 25) Ooit n mini in een stapmolen zien staan? Al met al voelen Vjesta en ik ons hier zo geweldig thuis, dat we allebij een stuk relaxter zijn.
Groeit Caylinn een beetje (jullie hebben haar toch nog)? En Herxesa weer drachtig?
Groetjes, Martine