Wel of Niet drachtig ?? Bo opgezocht!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » zo 28 jan 2007, 20:11

Ze lijkt inderdaad wel drachtig te zijn, gezien het buikje. Maar ik vind haar er verder eigenlijk ook niet zo goed uitzien, wat schraaltjes. En ach dan vind ik die manen niet zo belangrijk eigenlijk.

Groetjes Thessa en Aike :wave:
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
yvette

Bericht door yvette » ma 29 jan 2007, 07:13

Eerlijk gezegd vind ik haar ook nogal schraal voor een drachtige merrie. Ze heeft zeker een buikje, maar is wat dun op de rug, schouders en kont.
Denk wel dat er wat inzit, maar persoonlijk zou ik er een paar kilo merriebrok instoppen per dag (misschien gebeurt dat al hoor, maar dan kan er ook wat anders aan de hand zijn)
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Amber_

Bericht door Amber_ » ma 29 jan 2007, 08:15

yvette schreef:Eerlijk gezegd vind ik haar ook nogal schraal voor een drachtige merrie. Ze heeft zeker een buikje, maar is wat dun op de rug, schouders en kont.
Denk wel dat er wat inzit, maar persoonlijk zou ik er een paar kilo merriebrok instoppen per dag (misschien gebeurt dat al hoor, maar dan kan er ook wat anders aan de hand zijn)
Dat krijgt ze dus idd niet.. Ze krijgt af en toe wat brok. Maar zeker niet standaard iedere dag een kilo. Ik heb ze wel gezegd dat het wat slimmer was om haar brok bij te voeren. Ik weet alleen niet of ze er ook naar luisteren. Bo is in igg gevormder geweest.
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Plaats reactie