Calton

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
karleylover

Bericht door karleylover » do 18 jan 2007, 09:16

Die nek 8) wel gaaf :~
Wat een schatje is Calton
..::* Tjelle *::.. & ..::* Karley *::..
Ambertjuh

Bericht door Ambertjuh » wo 24 jan 2007, 18:06

Het gaat spr met Calton ze loopt veel met amaris. Toen ik vandaag ging stonden ze naast elkaar te grazen. Cupido stond verder op. Eerst stond cupido altijd naast amaris maar dat was vandaag dus anders. Ze waren egt heel lief kon hem leuk aaien en hapte(zoals cupido altijd doet niet bijte hr) niet. Dat vond ik erg leuk :D . Ik begin haar steeds leuker te vinde :)ddd . je kan haar heel goed aaien. :D En ze gaf me een voetje(voor en achter nie geprobeerd) en aaien onder de buik liet ze toe. Dat vond ik al best goed. Amaris vond dat in het begin nie leuk.

Ik heb nog foto's die zet ik er zo op heel veel. Van alle paarde die er staan zitte ook 2 shet's en een zwarte tusse maar ze zijn fjordgeintegreerd :P MAar dan ga ik ff naar de pc bove daar staan ze op.

Alex ik doe dan ook gelijk de foto's op de usb en leg ze in de container. Dus als je komt kan je ze ff mee nemen. Ze liggen er denk ik pas zaterdag. Want ik vind het heel koud(was vandaag ook spr koud:Pmaar kwam wel O:) . En heb geen tijd morge en overmorge (school :n :\ )
Ambertjuh

Bericht door Ambertjuh » wo 24 jan 2007, 19:06

hier zijn de foto's
ik heb de foto's van de andere paarden er niet bij gedaan. Ik kan ze er wel bij doen als jullie willen zien. Met ook nog de foto's van storm sally en floris. Ik heb ook nog foto's van amaris net geboren. 1 ervan zit alex bij amaris. Maar zoals jullie zien is calton geacepteerd hij mag mee eten. Ze zijn allemaal lkkr vies door het modderige weiland.
http://www.mijnalbum.nl/Album=F6F6LVNA
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » wo 24 jan 2007, 19:12

Is Crazy ook echt een heerlijk dingetje he, prachtig! En jeetje wat was Amaris ook een onwijs lief klein diggeltje toen ie net geboren was. Die is ook wel flink uitgegroeid ondertussen!
Geluk is de vrucht van intens werk
Ambertjuh

Bericht door Ambertjuh » wo 24 jan 2007, 19:22

Bella schreef:Is Crazy ook echt een heerlijk dingetje he, prachtig! En jeetje wat was Amaris ook een onwijs lief klein diggeltje toen ie net geboren was. Die is ook wel flink uitgegroeid ondertussen!
jah dat ging het in begin egt spr snel!! ze was al binne 3 maande bijna even groot als de moeder. De laatste 3 of 4 maande is ze bijna of niet meer gegroeid.
Plaats reactie