Fjorden in de Paardenkrant van vrijdag 17 november

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
yvette

Fjorden in de Paardenkrant van vrijdag 17 november

Bericht door yvette » ma 20 nov 2006, 07:53

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Ydel

Bericht door Ydel » ma 20 nov 2006, 08:00

leuk verhaaltje erbij zeg!!!
leuk als je zo in de picture staat ;)
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » ma 20 nov 2006, 08:28

Deze had ik ook gezien op Paard en Koets en uiteraard meteen meegenomen :D...Erg leuk dat Janine zo interviewtje gedaan heeft ;) Alleen jammer dat er een aantal domme fouten in staan zoals v Rodblakke (de fjord = rodblakke, vader is dacht ik Kerria), de foto (dat is niet de helga die stammoeder van de fjorden in Vaassen is, Helga daar is namelijk een Brusvein x Cariena, terwijl die op de foto waarschijnlijk gewoon 'een helga' is met ook nog eens de verkeerde vader) en zo stond er nog iets wat fout geschreven was.
Geluk is de vrucht van intens werk
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » ma 20 nov 2006, 08:38

Aislynn is het toch :P

Maar wel een leuk stukje verder!
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
yvette

Bericht door yvette » ma 20 nov 2006, 09:13

Bella schreef:Deze had ik ook gezien op Paard en Koets en uiteraard meteen meegenomen :D...Erg leuk dat Janine zo interviewtje gedaan heeft ;) Alleen jammer dat er een aantal domme fouten in staan zoals v Rodblakke (de fjord = rodblakke, vader is dacht ik Kerria), de foto (dat is niet de helga die stammoeder van de fjorden in Vaassen is, Helga daar is namelijk een Brusvein x Cariena, terwijl die op de foto waarschijnlijk gewoon 'een helga' is met ook nog eens de verkeerde vader) en zo stond er nog iets wat fout geschreven was.
Die fouten waren mij inderdaad ook al opgevallen. Maar verder vond ik het toch een leuk stukje.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Else

Bericht door Else » ma 20 nov 2006, 15:51

Er staan idd nogal wat foutjes in, moet eerst ff eten, dan zal ik zo even toelichten :D
Ellebel

Bericht door Ellebel » ma 20 nov 2006, 16:00

Hé, wat gaaf Yvet. Heb het stukje meteen opgeslagen voor eigen gebruik. Helga is namelijk de oma van Tim ( Mirthe). Verder is de Ynske die genoemd wordt Tims zusje.
Else

Bericht door Else » ma 20 nov 2006, 17:28

Bella schreef:Deze had ik ook gezien op Paard en Koets en uiteraard meteen meegenomen :D...Erg leuk dat Janine zo interviewtje gedaan heeft ;) Alleen jammer dat er een aantal domme fouten in staan zoals v Rodblakke (de fjord = rodblakke, vader is dacht ik Kerria), de foto (dat is niet de helga die stammoeder van de fjorden in Vaassen is, Helga daar is namelijk een Brusvein x Cariena, terwijl die op de foto waarschijnlijk gewoon 'een helga' is met ook nog eens de verkeerde vader) en zo stond er nog iets wat fout geschreven was.
De vader van de rodblakke Azalia is idd Kerria en zij is van mij, Aloe is van Janine. Ronnie schrijf je ook met 'ie' ipv 'y'. De Helga op de foto is idd een andere Helga, zullen ze wel ergens vandaan geplukt hebben 8)7 . Onze Helga was inderdaad een Brusvein x Cariena en kwam bij Bart vandaan. Janine had een foto van Sven ingestuurd, maar misschien was die er niet op tijd ofzo. Verder nog wel een paar kleine foutjes, maar ja, ik vindt et voor Janine wel leuk dat ze er in staat, maar ze baalt nu zelf wel een beetje van de fouten.
Mn pa vond de kop niet zo geslaagd haha :D
Plaats reactie