Ze stond in een klein landje met een boel modder en nu kan ze zich weer uitleven en dat deed ze ook.
Ik was benieuwd of iemand Jeskim al zou zien staan op de foto's van Caylinn in het toppic Caylinn 6 maanden..
Was even spannend wat ze zou gaan doen tegen Caylinn, Jeskim wil zich nog wel eens totaal niet gedragen tegen paarden die contact zoeken met haar kroost, maar het ging fantastisch!!
Van het begin heb ik geen foto's aangezien ik klaar wilde staan i.g.v. nood, Tea staat er ook bij in en Caylinn is nieuw, dus ff goed opletten!!
De kwaliteit is bagger, ik heb de instellingen nog niet goed en met druilerig weer is het dan helemaal niet perfect, ik zoom ook te veel..
Eerst dus een kalme kudde foto..
Van links naar recht: Tea, Caylinn, Bente en Jeskim..

Er wordt druk gesnuffeld en kijk die oren van Jeskim, ze vind het maar wat interessant, terwijl Caylinn aan het kauwen is..

Interessante foto, Jeskim snuffelt en Caylinn kauwt..

Oooh, daar komt Tea, even duidelijk maken 'who the boss is in town..'

Dan is het even tijd om te rekken en te strekken, ze hadden natuurlijk al even geraced met z'n allen, maar deden het graag nog eventjes dunnetjes over voor de foto..

Jullie kunnen zien dat het al aardig goed met haar gaat, maar ze is erg dik hoor!! Ik hield mijn hart vast vor het geval die van haar het begaf..
En dan gang maken, whoesj, wat ging ze hard!!!!!

Tja.. Wat moet ik daar nu over zeggen..

Whoesj!!

Ja, je kunt haar buik aan de andere kant dus zien..

Even een lekker drafje..

Even lekker eten, oh ja, ik laat haar manen groeien.. Vandaar..

Dan eens even goed kennismaken met Caylinn..

En goedgekeurd en mag zich dus aansluiten bij de kudde!!

Ik heb haar nog nooit zo snel zo lief zien gedragen tegen een vreemd paard.. Nu is Caylinn ook nog maar een veulentje, maar Tea en Jeskim gedragen zich precies andersom dan ik had verwacht, zo zie je maar weer, Jeskim blijft me soms verbazen..

Ja, dan krijg je kliekjes, hihi.. Arme Tea, nou ja, moet ze zich maar niet zo onmogelijk gedragen.. Ondertussen probeerden ze wel zo dicht mogelijk bij mij te gaan staan..

Fijn dat ze zo samen kunnen staan..
Ben benieuwd hoe Jeskim het weer gaat oppakken..