Ik hoop alleen niet dat ie z'n volle zus achterna gaat, dan krijg je een kasteel

Wat leuklientje schreef:wauw amber wat een gaaf veulen!! Mooi diertje, zelfde bloedlijn als Yakay (manus x lenngard uit romy)
ben erg benieuwd hoe hij uit groeit
Hij is goed donker ja !! In igg een heel stuk donkerder dan Fjordy.Daphne_65 schreef:Wat een lekker ventje !! en wat is ie nu donker (of is dat viezigheid??) Meid het geeft toch niet dat je voor een veulen gekozen hebt. Met Bo klikte het toch gewoon niet??
Iig gefeliciteerd met je aanwinst en het is echt een kanjer !
FotoYoline schreef:Hij is idd. leuk
Ik hoop alleen niet dat ie z'n volle zus achterna gaat, dan krijg je een kasteel
Druktemaker !Jeempie schreef:Jemig wat een joekel Amber. Mooi sprekend hoofd. Hoe is zijn karakter?
Hij krijgt hier genoegleoensuzanne schreef:He wat leuk!! En wat is hij gegroeid al zeg!! Ik zal aan de oud-eigenaren de foto's laten zien, als ze hier komen. En hij heeft er idd een lekker buikje onderhangen! Geeft niets. Ben blij dat het goed gaat met Toot. Ik spreek je wel weer eens. Groetjes
Whaha jaJanine schreef:Heb je hem toch gekocht, dacht ik al![]()
Hij blijft leuk hoor
Ja deze donder kwam echt op mijn pad !lisette schreef:Wauw wat is ie gaaf zeg Amber!!
En goede keuze denk ik
Ben benieuwd hoe hij uitgroeit hoor!
WhahaViv schreef:Hihihi ik dacht al, heb ik nou iets gemist?? En jawel, Bo weg (hoef je je toch niet voor te schamen??? Als het niet klikt dan klikt het niet) en een lekkere vent ervoor terug. Jemig wat een kasteel.... heel veel opvoedplezieren vermoei ons vooral met foto's hihihihi.