Bericht
door Bella » zo 05 nov 2006, 10:05
Verdeling was gister echt apart, naja apart. Logisch maar toch ook apart. Cai stond er beetje duf bij, die heeft nu geloof ik de echte domper van het bij moeders weg zijn. Denk ook omdat die andere vier echt een vrij hechte groep zijn, klitten samen, dus Cai huppelt steeds wat achter Benthe aan. Die dat overigens ook best vind...en geregeld even tussen de achterbenen zoeken (waarna hij niet eens een mep krijgt, hooguit een waarschuwingsbeentje wat opgetrokken wordt, valt me alles mee).
Maar Cai bemoeit zich echt weinig met de hengstjes. Moet ook wel zeggen dat hij echt een beetje het zondebokje is bij die 4.
Dit komt straks allemaal wel. Er komen zowiezo nóg minimaal 2 straks bij in. En van de winter zullen ze wel weer verkassen.
Cai is overigens wel de meest relaxte om mensen heen. Die anderen springen nog wel eens flink weg als ze schrikken van een onverwachtse beweging van ons. Gister Janna ook, daar schrokken ze op gegeven moment van, dus die deinst iets terug van Cai weg, omdat ze dacht dat die ook mee zou gaan. Echt niet dus, die keek doodnuchter een keer opzij van: Waarom ga je in vredesnaam achteruit???
En die rooie, die blijft gaaf, al kon ik m gister niet echt aanraken. Dat was dan wel weer jammer...(wou even checken of hij echt 100% rood was)
Geluk is de vrucht van intens werk