Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
Douni
Bericht
door Douni » vr 13 okt 2006, 09:39
Bella schreef:
wou al bijna vragen of Biscuit de biscuit was die als afstamming Timor x Whisper (v Anton x Pybelien) had...maar niet dus. Zie de appaloosa er ook niet in terug, prachtig!
En wat een prachtkop heeft die Katinka!
Dat is mijn Biscuit(Diva)
Biscuit is leuk, dacht ook dat het 'volle'fjord was!
-
Else
Bericht
door Else » vr 13 okt 2006, 11:07
Bella schreef:
wou al bijna vragen of Biscuit de biscuit was die als afstamming Timor x Whisper (v Anton x Pybelien) had...maar niet dus
...daar zat ik ook gelijk aan te denken, maar helaas. Die is namelijk van mij geweest en ik heb geen idee meer waar ze nu is

-
douwina
Bericht
door douwina » vr 13 okt 2006, 12:37
Else schreef:Bella schreef:
wou al bijna vragen of Biscuit de biscuit was die als afstamming Timor x Whisper (v Anton x Pybelien) had...maar niet dus
...daar zat ik ook gelijk aan te denken, maar helaas. Die is namelijk van mij geweest en ik heb geen idee meer waar ze nu is

Als ik het berichtje van Douni goed lees is Biscuit (TimorxWhisper) nu van haar!
-
Douni
Bericht
door Douni » vr 13 okt 2006, 15:02
douwina schreef:
Als ik het berichtje van Douni goed lees is Biscuit (TimorxWhisper) nu van haar!
Yep, jullie hoeven niet langer te zoeken, haha! Biscuit(roepnaamis nu Diva) is veilig bij mij

-
fjordido
Bericht
door fjordido » vr 13 okt 2006, 15:50
hahaha wat een toevalligheden hier allemaal zeg!
sjieke hekjes staan die paardjes achter daar op die manege, maar ik vind ze idd ook wel een beetje eng met die stekels zo.
ik vind biscuit helemaal het einde zeg, wat een SUPERmooi koppie.. en ik had ook echt niet gedacht dat het een kruising was.
-
Esther
Bericht
door Esther » vr 13 okt 2006, 20:34
Die dikke buik en de rest wet gammelig komen me bekend voor, zo zag Jes er ook uit na Bente!!!
Wel een heel fraai koppie hoor!! Jammer dat ze weg moet.
En Biscuit is leuk!! Ik had niet zo goed gekeken, maar daardoor dus ook helemaal gemist dat het een half fjordje was. Leuke papa trouwens!!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Else
Bericht
door Else » di 17 okt 2006, 20:41
douwina schreef:Else schreef:

Haha wat een grappige samenloop! Ik had het berichtje van Douni blijkbaar niet gelezen, maar kreeg een pb van haar! Super om te weten dat Biscuit uiteindelijk goed terecht is gekomen