Haar benen zitten haar nu een beetje in de weg, dus niet lachen aub

Kan iemand mij vertellen waarom Marga een 7 op haar gangen krijgt

Mijn echte drafmonster

Wat is dat nou weer voor raars!Claudje schreef:Hihi Caylinn is nu echt wel een beetje lelijk hoor!![]()
Ik mocht met Marga van de jury maar een heel kort stukje draven, erg vreemd
De rest deed anderhalf rondje, maar ik moest als eerst en er werd echt nadrukkelijk
gezegd dat ik niet tot achterin de ring mocht stappen, terwijl iedereen na mij dat wel deed...
Ik mocht dus van Olaf niet langer draven... Ze ging een klein stukje in galop helaas.Bella schreef:Caylinn gaat nu echt naar het overbouwde jaarlingetje(paar maandjes en dan is het weer verdwenen
)
En Marga, tja, op de keuring kwam ze niet helemaal uit de verf zoals ze wel kan in de draf (stap liet ze volgens mij wel netjes zien). Meen me ook te herinneren dat je maar weinig draf met r ook liet zien (volgende keer gewoon nog een stuk/rondje draf erbij pakken...gewoon laten zien dát ze het in huis heeft...en daar wordt je echt niet op afgerekend hoor...tenzij je tig rondjes gaat rennen, maargoed haha)
Hahaha, nou ik kan dus helemaal niet zo goed foto's makenyvette schreef:Caylinn raakt inderdaad een beetje uit proportie, maar dat hoort erbij he? Cosi gaat sinds een weekje ook de naarling-richting op.
En ja, van de foto's zie ik zie, vind ik Marga altijd super lopen, maar misschien kan jij wel heel goed foto's makenNee hoopr, geintje, het is nou eenmaal een momentopname en misschien liep ze net op dat moment niet lekker.