Tijdens de proefrit in mei 2001. Red Bull was erg stout

Ik wilde persé een fjord met fjordenkapsel dus toen RB aan mij verkocht was hebben de oud eigenaren RB voor me gekortwiekt. Dus de eerste paar maanden zag hij er nog niet zo mooi uit.
juni 2001 (hier had ik hem net een paar dagen)

augustus 2001

In de winter kreeg RB last van rotstraal en raadde de DA aan hem niet meer 24 uur per dag in de wei te laten. Dus toen verhuisde RB naar mijn ouders huis. Voorheen stonden daar de paardjes van de buurman, maar hij had ze net verkocht dus dat kwam goed uit. De stal is niet zo hoog (was voor Welshjes) maar gelukkig is RB niet zo groot dus hij paste er wel in. Dus 's avonds ging RB op stal. Op de volgende foto was hij aan het wachten tot hij naar binnen mocht. Eigenlijk heel zielig maar de deur van de stal was dichtgewaaid en ik was in slaap gevallen rond een uurtje of 5 omdat ik de dag ervoor van een trap drie meter naar beneden was gevallen en dus een beetje boel koppijn had.

december 2001

In mei ging RB weer terug naar de boer waar hij toen nog stond. Ach en ik deed wel eens een poging wat te rijden.
mei 2002

Springen deden we in die tijd ook wat vaker (en zo lekker verstandig zonder cap zal ik wel vergeten zijn die dag denk ik want die heb ik eigenlijk wel altijd op)
augustus 2002

januari 2003 (lekker vrolijk)

In augustus 2003 gingen we naar de keuring in Beesd samen met Iris en Jordy. RB kreeg een 1e premie met 35 punten en werd daarmee voorlopig model

In november 2003 deden RB en ik mee aan de abop in Weert. In de bak ging het gewoon fantastisch. Helaas was hij buiten erg stout. Hij kreeg een B en werd daarmee model.

Tijdens Carnaval 2004 werd ik door de manege gevraagd mee te rijden in de boerenbruiloft. Dwars door Gennep met een groep fjorden een hoop tractors, slingers en lawaai. Maar RB liep alsof hij nooit anders deed

In juli 2004 gingen we naar de keuring in Sevenum. Eens kijken of we aspirant ster konden worden. Dit lukte. RB werd voorop in zijn rubriek geplaatst met 37 punten

In november deden we weer mee met de abop voor het sterschap. Helaas weer een B en geen ster dus (geen foto's van alleen video)
Nou toen kwam het hoor. In maart 2005 kregen ze me zo gek dat ik mee zou doen aan het Fjovrili concours. Dit was een hele leuke ervaring. RB liep heel lekker. We werden alleen wel laatste met 156 punten

In juli reed Maike vervolgens de fjordsportproeven. Ze slaagde voor de B en LL dressuur en het springen en RB werd hiermee officieel sterruin!
september 2005

In mei van dit jaar mocht RB voor het eerst in twee jaar weer voor de kar. Ik had eindelijk iemand gevonden met ervaring die met mij mee wilde. RB ging er meteen weer voor alsof het gisteren was.

Ja en de rest van de recente fotootjes zijn hier deze week nog op FW gezet dus die hoeven er niet nogmaals bij