Vjostar-babies op de keuring
dan heb ik het helemaal mis. Maar er liep zo'n veulen aan de hand van een man en die was me daar aan het etteren. Die man viel bijna door die lekkere bodem daaryvette schreef:Nee hoor, allemaal schatjes. Kleine kinderen hielden ze vast op de keuringCharret schreef:Een van die veulens was toch zo'n vervelend ding of niet? Ze hadden inderdaad allemaal de bekende vlekken.
Die van Nobby is wel een klein portretje. Gewoon een lekker pittig karaktertje, echt merrietje, maar super braaf. Nathalie bracht ze in haar eentje voor, Nobby in de ene hand en Crystal in de andere.

Liefde is..Alies Dragan Jouke
- Thessa Keizer
Ja dat klopt, heb nog ff met die man staan praten, maar dat veulen had tot twee dagen ervoor nog nooit een halstertje om gehad! Dus ja wat wil je he!Charret schreef:dan heb ik het helemaal mis. Maar er liep zo'n veulen aan de hand van een man en die was me daar aan het etteren. Die man viel bijna door die lekkere bodem daaryvette schreef:Nee hoor, allemaal schatjes. Kleine kinderen hielden ze vast op de keuring
Die van Nobby is wel een klein portretje. Gewoon een lekker pittig karaktertje, echt merrietje, maar super braaf. Nathalie bracht ze in haar eentje voor, Nobby in de ene hand en Crystal in de andere.

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
- nobbygaard
- karleylover
Ja dat waren fijne mensen-not. Die merrie sloeg binnen 5 minuten allebei mijn paarden verrot en er kon nog geen sorry vanaf. Wat een #^%$@& lui.Thessa Keizer schreef:Ja dat klopt, heb nog ff met die man staan praten, maar dat veulen had tot twee dagen ervoor nog nooit een halstertje om gehad! Dus ja wat wil je he!Charret schreef: dan heb ik het helemaal mis. Maar er liep zo'n veulen aan de hand van een man en die was me daar aan het etteren. Die man viel bijna door die lekkere bodem daar![]()
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

- nobbygaard
Dit veulen is zelfs tijdens het chippen in de nek van V. Bonn terecht gekomen. Door de klap viel v. Bonn bijna in de secretariaatwagen van hun.Thessa Keizer schreef:
Charret schreef:
yvette schreef:
Charret schreef:
Een van die veulens was toch zo'n vervelend ding of niet? Ze hadden inderdaad allemaal de bekende vlekken.
Nee hoor, allemaal schatjes. Kleine kinderen hielden ze vast op de keuring
dan heb ik het helemaal mis. Maar er liep zo'n veulen aan de hand van een man en die was me daar aan het etteren. Die man viel bijna door die lekkere bodem daar
Ja dat klopt, heb nog ff met die man staan praten, maar dat veulen had tot twee dagen ervoor nog nooit een halstertje om gehad! Dus ja wat wil je he!
Ja dat waren fijne mensen-not. Die merrie sloeg binnen 5 minuten allebei mijn paarden verrot en er kon nog geen sorry vanaf. Wat een #^%$@& lui.
jeetje dan heb ik wat gemist zeg. Die mensen van die merrie waren inderdaad niet zo netjes, ik had die paarden uit elkaar gehaald, terwijl zortin niet eens van mij is. Maar die merrei eigenaren bleven op een afstand staan kijken :@ lekker dus.
Ik snap ook niet dat je een veulen zo gaat traumatiseren, daar krijg je nu valse paarden van.
Christien was erg mooi, crystal was een lekker klein boeffie
Ik snap ook niet dat je een veulen zo gaat traumatiseren, daar krijg je nu valse paarden van.
Christien was erg mooi, crystal was een lekker klein boeffie

Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
die van huizer (christa) is in het echt wel veel leuker dan op jouw foto. denk dat ie wat ongelukkig staat op de foto... ik vond het een mooi veulen! de rest ook alleen denk ik dat ze net als pa laat rijp zullen zijn en voor die tijd niet zo zullen scoren. net als mijn wendrika eigenlijk (v: fjelljon).. scoorde totaal niet als veulen en nu viel het absoluut niet tegen!
Tsja, het was lastig ze allemaal goed op de foto te krijgen. Hier staat ze wel opgesteld voor de jury, dus in principe staan ze dan op hun voordeligst (als de voorbrenger goed zijn werk doet)
Denk zeker dat de Vjostar-veulens net als de Fjelljon-nakomelingen laatbloeiers zijn. Al doet die van mij erg zijn best om alvast als veulen een voorsprong op te bouwen...
Denk zeker dat de Vjostar-veulens net als de Fjelljon-nakomelingen laatbloeiers zijn. Al doet die van mij erg zijn best om alvast als veulen een voorsprong op te bouwen...

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Die Christanne, wat een beultje! Zit wel in een beetje in de familie hoor, tenminste aan moederskant. Tesse is er nl een uit Katrien (elitemerrie van Van Pommeren) en die heeft wel meerdere oude types voortebracht. Maar ik heb er nog nooit een gezien met zo'n hals, haha... Verder vind ik het mooie baby's allemaal. Ik ben van Vjostar an sich niet echt fan, maar ben wel erg benieuwd hoe deze kleintjes allemaal uitgroeien