Keuring Sevenum in de Paardenkrant
Keuring Sevenum in de Paardenkrant
http://img.photobucket.com/albums/v639/ ... 114520.jpg
Als je hem opslaat en je drukt op het knopje voor bewerken, dan kan je de tekst ook leesbaar zien...
Als je hem opslaat en je drukt op het knopje voor bewerken, dan kan je de tekst ook leesbaar zien...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
- jezzikaatje
- Contacteer:
Daar verbaasde ik me ook over, en vooral dattie het toegeeft. Stel je verkoopt het dier en de onwetende koper gooit er nog eens hengst op met hetzelfde bloed. Nee dan ben je lekker bezig.DeeDee schreef:Ik zit gewoon vol verbazing te lezen over het feit dat omdat de afstamming inteelt is het paard maar met afstamming onbekend in te schrijven?
Mischien hulpboekers ook maar verplicht DNA testen? Ken er nl wel meer die met inteelt fokken en ze als hulpboek laten inschrijven.
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Leuk stukje zeg!
Tof dat je het meestal scant Yvette, ik heb de paardenkrant niet meer, maar zo kan ik nog wel de Fjordenstukjes lezen
Zortin is toch ook deels inteelt, en die is goedgekeurd
Rex en Kvest Halsnaes zijn beide van Knast Halsnaes
al is het in de 3e lijn.
Tof dat je het meestal scant Yvette, ik heb de paardenkrant niet meer, maar zo kan ik nog wel de Fjordenstukjes lezen

Ach er zijn zo veel (*soms bewust) intelers in het hulpboekViv schreef:Daar verbaasde ik me ook over, en vooral dattie het toegeeft. Stel je verkoopt het dier en de onwetende koper gooit er nog eens hengst op met hetzelfde bloed. Nee dan ben je lekker bezig.DeeDee schreef:Ik zit gewoon vol verbazing te lezen over het feit dat omdat de afstamming inteelt is het paard maar met afstamming onbekend in te schrijven?
Mischien hulpboekers ook maar verplicht DNA testen? Ken er nl wel meer die met inteelt fokken en ze als hulpboek laten inschrijven.

Zortin is toch ook deels inteelt, en die is goedgekeurd