Deze foto's zijn van Iwan en mij! Enne wij waren eerste in de categorie onder het zadel

Opa on the Top!!!!

De eerste hindernis waren balkjes draven, daar heb ik geen foto's van, maar dat was ook niet echt spectaculair

De tweede hindernis, waterbak! Dat leverde bij redelijk veel paarden problemen op, maar als echte waterrat bij Iwan dus niet!

De derde hindernis, bochtje achteruit. Dat ging niet helemaal soepel, maar ja als echte dressuur fjord, moet je recht achteruit en niet in een bochtje....

De vierde hindernis, was zoals je op de vorige foto kunt zien, over een plaat heen lopen, was ook geen enkel probleem..
Hindernis 5..

Je paard in een cirkel stil laten staan en zelf rond de cirkel lopen.
En dan aan de andere kant opstappen...

Hindernis 6 was een hekje open en dichtdoen vanaf je paard

Hindernis 7.... misschien wel de moeilijkste voor mij... Spijkerpoepen!!

Ja ik weet het, erg elegante foto's...........
Hindernis 8. De ruiter moest aan de ene kant van de balk blijven lopen, en je paard moest om de emmers heen.

Hindernis 9

De balk moest met het uiteinde op de ene ton blijven liggen, dus als het ware moest je er een rondje om de ton heen lopen.

Best lastig hoor!
En dan, het aller spectaculairste...... De lintenmuur!!!
Maar Iwan maakt zich nergens druk om, de goedzak!

Nog even stil zetten onder de linten, voor bonus punten van de jury

Hindernis 11 was vanaf je paard een hoefijzer in een kruiwagen gooien, maar daar is dus ook geen foto van, maar Iwan boeit dat ook niet!
Tevreden verlaten wij de bak!!!!!

Oja 1: ik heb geen cap op... erg onverstandig ik weet het, maar tis mijn verantwoording...
Oja 2:de rest van de foto´s van Sas, Zin, Raya en ja zelfs Cai volgen nog!!!