Epe paardenvierdaagse Kyrah & Tanja
Yep. We hebben nog een hele discussie gehad wel of geen ijslander, maar de ijsland mensen en ik zijn er defnitief overuit. Voor zover ik dat nog niet was. Als Kyrah zand voelt begint ze te crossen. Deze dame is ook al weer 12 ( wat gaat de tijd hard) maar gaat nog net zo hard als 4 jaar geleden. Ze is natuurlijk ook niet super oud ofzo. Ja zal eens wat vaker foto's plaatsen. Ook van Zaffier die het super onder het zadel doet effe tussen " ". Ja als het goed is zijn we er volgend jaar weer gewoon bij, maar dan echt de 3 musketiers. Dan komt Zaffier ook mee. Ja Djustin wordt een groot wijs ventje. Lekker bijdehand kereltje met een pittig karaktertje die niet over zich heen laat lopen en niet zomaar nee accepteerd. Kan de vierdaagse iedereen aanraden trouwens. Heerlijk 4 dagen met je eigen toppertje over het zand met allemaal andere paardenliefhebbers. Ondanks dat ik persoonlijk de sfeer onderling minder vond dan 2 jaar geleden ( wat overigens meer mederijders mee instemde) was het weer bere gezellig. Even alles van je af laten waaien en alleen maar genieten. Zeker de moeite waard.