Cadiz loves his new home part 1.
Re: Cadiz loves his new home part 1.
Nee dat is zeker niet gebruikelijk, als je van buitenaf komt (wat overigens ook niet mag) is het wel gebruikelijk dat je dan op een andere stal betaald voor bakhuur. Maar zeker niet op je eigen stal, nog nooit meegemaakt zoiets.
Nee, ik heb er ook nog nooit van gehoord. Erg vreemd. Ik hoop dat je er met ze uit kan komen.
Jammer Viv het leek zo mooi rare regeling!
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
nog nooit van gehoord inderdaad , je betaalt toch maandelijks gewoon stalgeld ? incl.
dat is inclusief de bak , lijkt mij, natuurlijk stel als jij les krijgt zullen er ook wellicht andere mensen in de bak rijden ,
maar heeft er niemand anders daar les?
anders misschien ,samen lessen met andere pension klanten? maar inderdaad een rare regel .
dat is inclusief de bak , lijkt mij, natuurlijk stel als jij les krijgt zullen er ook wellicht andere mensen in de bak rijden ,
maar heeft er niemand anders daar les?
anders misschien ,samen lessen met andere pension klanten? maar inderdaad een rare regel .
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
- nobbygaard
Wat een rare regeling. Vervelend dat ze dit niet van te voren aan gegeven hebben. Hoop dat je met een goed gesprek met hun eruit kan komen en anders hoop ik dat je snel weer een nieuw plekje hebt waar je je thuis gaat voelen. Je kan beter "veel" (zo als sommige dat aanduiden) verhuizen dan ergens blijven waar je niet naar je zin staat. Zo heeft nobbygaard wel bijna 10 andere stallen bij mij gehad en in tussen bij de nieuwe eigenaren is ze ook al 3 keer verhuisd. Crystal is inmiddels ook al 4 stallen gehad en sluit zeker niet uit dat we ooit nog eens naar een andere stal gaan verhuizen. Maar ik heb nooit wat aan mijn paarden gemerkt dat ze er last van hadden. Ik hoop ooit gewoon eens de perfecte, betaalbare en gunstig liggende stal te vinden (als zal dat bij onze omgeving alleen maar een droom zijn). En ik hoop voor Cadiz ook dat jullie eens de perfecte stal gaan vinden.
Viv schreef:Alweer? Nou stond er al 5 jaar hoor. Maar helaas zijn ze op mn nieuwe stal even vergeten te melden dat er geen mogelijkheid was tot lessen (ondanks de megabakken) en dat je dan ook nog eens extra 5€ moet betalen per les voor "bakhuur". Lekker skjede dus (buiten dat mn eigen instructie al niet mee mocht). Dus tsja wat nu, heb wel les nodig maar weiger extra bakhuur te betalen (ben er klant en betaal al voor de bak) en geen mogelijkheid voor les (ja overdag maar dan zit ik op mijn werk). Echt zo jammer dit want als ik dit vantevoren had geweten was mijn keuze zeker op een andere stal gevallen.
Dus morgen en maandag bij 2 andere stallen langs en daarna even stevig gesprekje aan gaan op stal over het lesgebeuren.
Gaat verder balen...
Wat is dat dan voor iets? Ook niet onbelangrijk om te vermelden wanneer er mensen komen kijken voor een stalling neem ik aan. Daar was ik dan ook gauw uitgekeken.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
hoe is het verder verlopen ? ben best benieuwd
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Stal opgezegd en eind april verkast hij naar daar waar we ooit met hem begonnen zijn. Minder luxe maar das niet erg, waren we toch al nooit gewend
. Wel lekker dicht bij huis en vertrouwd.
Bijkomstigheid is dat ik hier waar we nu staan echt weer extreem allergisch reageer op het stro en dat dan x 100 boxen. Dus ik heb geen leven daar. Nog even aan de allergiepillen dus.
Heb geen spijt van de verhuizing naar hier want hij moest duidelijk uit zijn negatieve cirkel getrokken worden, hij is hier de braafheid zelve. Dus dat was wel even nodig blijkbaar. Kan eindelijk weer eens met vertrouwen opstappen dus daar maken we nog maar even dankbaar gebruik van komende maand. Al verwacht ik geen problemen op de volgende stal want daar hebben we hem destijds ingereden en kent hij alles al. En er staan daar 4 vriendjes van de Antiek die tegelijk met mij zijn weggegaan dus allemaal vertrouwde gezichten voor hem en voor mij.
Komt vast wel goed allemaal.

Bijkomstigheid is dat ik hier waar we nu staan echt weer extreem allergisch reageer op het stro en dat dan x 100 boxen. Dus ik heb geen leven daar. Nog even aan de allergiepillen dus.
Heb geen spijt van de verhuizing naar hier want hij moest duidelijk uit zijn negatieve cirkel getrokken worden, hij is hier de braafheid zelve. Dus dat was wel even nodig blijkbaar. Kan eindelijk weer eens met vertrouwen opstappen dus daar maken we nog maar even dankbaar gebruik van komende maand. Al verwacht ik geen problemen op de volgende stal want daar hebben we hem destijds ingereden en kent hij alles al. En er staan daar 4 vriendjes van de Antiek die tegelijk met mij zijn weggegaan dus allemaal vertrouwde gezichten voor hem en voor mij.
Komt vast wel goed allemaal.