Mooier geschenk had ik me niet kunnen wensen
Re: Mooier geschenk had ik me niet kunnen wensen
Bedankt. Gaat helemaal goedkomen. Zal jullie overstelpen met foto, s
Murell, Tristan en Ezra
- Ilonka
Super leuk en super bijzonder!
Dat je de spullen nog niet kan gebruiken kan ik me voorstellen, het is nog zo vers! Ik heb inmiddels alle spullen van Brass weer in gebruik (meer dan een jaar later) behalve haar stal-, en touwhalster die zijn echt van haar en die krijgt Belle niet om.
Geniet van je stukje Murrel!
Dat je de spullen nog niet kan gebruiken kan ik me voorstellen, het is nog zo vers! Ik heb inmiddels alle spullen van Brass weer in gebruik (meer dan een jaar later) behalve haar stal-, en touwhalster die zijn echt van haar en die krijgt Belle niet om.
Geniet van je stukje Murrel!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
- nancy imka
wat een mooi geschenk, als of het zo heeft moeten zijn. De pijn is er niet mee weg maar misschien geeft het een stukje rust nu je toch weer iets om handen hebt en dan nog wel in de vorm van de dochter van Murell...
En het niet willen gebruiken van dr spulletjes, dat heb ik nou nog steeds met de spullen van mijn overleden hondje. Ik woon sinds kort in bij mijn vriend, maar naast mn bed bij mijn ouders hangt haar halsbandje die ze altijd droeg. Dat was echt haar halsband. Mijn moeder wilde die toen kleiner maken voor Jacky toen ik dat hoorde heb ik hem meteen mee naar boven genomen. Dit was echt van haar! En er staat op mn nachtkastje daar ook nog een knuffeltje die zij ooit boven op mn kamer verstopt had voor onze andere bull. Kan het niet om die in de spullenbak van de hondjes te gooien... Dus sta er ook niet van te kijken hoor dat je het niet kan. Met de tijd slijt het maar er blijven altijd spulletjes die echt speciaal voor je meisje waren en ook een mooi plekje krijgen en spulletjes waarvan je denkt fijn dat ik het weer gebruiken kan zo blijft ze altijd in gedachte!
En het niet willen gebruiken van dr spulletjes, dat heb ik nou nog steeds met de spullen van mijn overleden hondje. Ik woon sinds kort in bij mijn vriend, maar naast mn bed bij mijn ouders hangt haar halsbandje die ze altijd droeg. Dat was echt haar halsband. Mijn moeder wilde die toen kleiner maken voor Jacky toen ik dat hoorde heb ik hem meteen mee naar boven genomen. Dit was echt van haar! En er staat op mn nachtkastje daar ook nog een knuffeltje die zij ooit boven op mn kamer verstopt had voor onze andere bull. Kan het niet om die in de spullenbak van de hondjes te gooien... Dus sta er ook niet van te kijken hoor dat je het niet kan. Met de tijd slijt het maar er blijven altijd spulletjes die echt speciaal voor je meisje waren en ook een mooi plekje krijgen en spulletjes waarvan je denkt fijn dat ik het weer gebruiken kan zo blijft ze altijd in gedachte!
Hopelijk kan Ezra het verlies wat verlichten. Mooi aanbod, snap dat je het toch gedaan hebt!!
En die spullen, dat komt wel weer, of niet, ook niet erg!!
En die spullen, dat komt wel weer, of niet, ook niet erg!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Echt super voor je het is natuurlijk geen vervanging maar wel een stukje terug van je maatje.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Wat mooi dat Ezra er weer is.
Bijzonder hoor!
Bijzonder hoor!
Odette&Fenna
Ik wilde al zeggen wat lijkt die op der moeder zeg!
Geniet van haar! Vervangen doet ze niet maar zet wel je gedachten even op wat anders!
Geniet van haar! Vervangen doet ze niet maar zet wel je gedachten even op wat anders!
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Bijzonder dat dit op je pad komt zeg.
Alles op zijn tijd hè....
Hoop dat jullie elkaar uiteindelijk helemaal gaan vinden en mooie tijden gaan beleven.
Alles op zijn tijd hè....
Hoop dat jullie elkaar uiteindelijk helemaal gaan vinden en mooie tijden gaan beleven.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Bijzonder idd, soms komt er gewoon iets op je pad rollen.. Veel plezier met je nieuwe aanwinst en geniet van je nieuwe dame!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
- Thessa Keizer
Wauw wat bijzonder!! Heel veel plezier en geluk met je nieuwe aanwinst!!
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Wat mooi en byzonder, veel plezier met haar!!
Heel bijzonder en wat een mooie dame ook!
Nou dit is toch wel heel bijzonder, hoe het soms gaat....Heel veel plezier gewenst met haar 

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Wauw! Dat is toch best bijzonder! Ezra zal murell nooit vervangen, maar kan je wel plezier geven en dan met het bloed van murell erin is toch wel erg leuk!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Wat mooi, bijna of het zo had moeten zijn.
Heel veel plezier met Ezra!
Heel veel plezier met Ezra!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power