Uiteraard begonnen we met de Fata Morgana waar druk onderhandeld werd over de volgende atractie.

Lisa mocht daarna wat extra rijles nemen zodat ze dr autootje teminste heel houd.

Sandra en Nikky durfden het niet aan om bij Lisa in de auto te gaan zitten dus die namen de boot (lekker weertje dames?).

Na het nuttigen van een heerlijk soepje was het tijd voor de achtbanen, je moet het lot tarten nietwaar

Na 2x de Python was de Vliegende Hollander aan de beurt... tot zo ver ging het nog goed

Op naar Joris en de draak.....

Ook hier gingen de dames 2x in (oh wat ben ik toch blij met mn job als tassenoppas). Helaas ging deze zo snel dat het niet echt mogelijk was om foto's te maken, dus dan maar wat leuke sfeerplaatjes:

Wat er daarna gebeurde ..... laat we zo zeggen dat iemand niet lang heeft kunnen genieten van haar soepje

Blijkbaar was het toch net iets teveel na elkaar.
Dus tijd om een rustigere atractie op te zoeken.... Carnavalland!!!!

Viv op dr scooter

Op naar de Vogelrock waar Sandra en ik ons lekker nestelden bij het kampvuur (waar is de steak en de braadworst?)

Uiteraard moest er ook even paard gereden worden

Best lastig leuke pic maken op zo'n bewegend ding

Gelukkig was daar de mevrouw van de Efteling..

Op jacht naar de muts met de flapjes moest er ook een broodje worst gegeten worden (helaas flapjesmuts uitverkocht).

Na Villa Volta even opwarmen bij het kampvuur.

Natuurlijk gingen we niet alleen naar de Efteling maar werd er aan het eind van de dag ook Sinterklaas gevierd.

Nikky haar nieuwe stulpje

Omdat de Winter Efteling begonnen was bleken veel sprookjesfiguren zich al voorbereid te hebben op een strenge winter:

En jaja, als goed Fjordspotters hebben we ook in de Efteling een Fjord ontdekt:

Tipje: niet proberen je propje papier terug te pakken

Uiteraard moesten we ook even de show van Ravelijn bekijken.
Gave jurk:

Respect voor deze acteur, die moet het koud gehad hebben in dat water:

Gave kostuums:

Doei tot de volgende keer!

Aan het eind van de dag de show van Aqua Nura bekeken.
Fatamorgana by night:

Mooi he Nik?

Na de Efteling was het tijd voor suprises!!!!!!
Mariska met knorrie.

Nikky met mini-Floyd.

Viv goes Rock 'n Roll

Sandra met een kopie van Jitske (?)

Helaas heb ik Lisa dr huifkar niet op de foto want die was al half gesloopt voor ik de foto kon maken

Dames het was retegezellig, op naar Zorgvlied 2014!!!!!