Veniger Itjes [update]
Re: Veniger Itjes [update]
Wat een kudde hè.. Super, het is ook zo leuk als we in Giethoorn e.o. Varen dat we dit allemaal tegen komen.
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
is arian nou zo klein? Icarus mén wat is die leuk! En amiro ook zeg. mooi dat neusje!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Dit is zoooooo mooi als je je Fjorden zo kunt houden in de natuur... Tofino wordt steeds mooier zeg! Ik zie toch ook wel veel van zijn moeder terug, maar hij is mooi luxe!
@Tamara: Mams was al niet te groot en hij was een latertje, maar hij heeft zelf de pokon ook nog niet echt gevonden nee.
@Marieke: Ben zelf ook wel erg gecharmeerd van hem als fokproduct uit de gekozen combinatie. Héél benieuwd wat Flower er aankomend jaar van produceert. Moet eigenlijk wel zoeken naar een nieuw thuis voor hem, kan niet alles lukraak houden en toch willen fokken, maar ben ergens ook nog veel te benieuwd hoe hij ontwikkelt.
@Marieke: Ben zelf ook wel erg gecharmeerd van hem als fokproduct uit de gekozen combinatie. Héél benieuwd wat Flower er aankomend jaar van produceert. Moet eigenlijk wel zoeken naar een nieuw thuis voor hem, kan niet alles lukraak houden en toch willen fokken, maar ben ergens ook nog veel te benieuwd hoe hij ontwikkelt.
Geluk is de vrucht van intens werk
Prachtige foto's allemaal!
Ik had mijn ogen al uitgegeken toen die dag in juni bij jullie. Wat een aantal zeg!
Ook echt heel leuk dat ze zo in de natuur kunnen opgroeien.
Leuk om weer eens te zien!
Ik had mijn ogen al uitgegeken toen die dag in juni bij jullie. Wat een aantal zeg!
Ook echt heel leuk dat ze zo in de natuur kunnen opgroeien.
Leuk om weer eens te zien!
Ziggy ♥ (v. Lenngard) 24-06-2003
sinds 21-01-12 ♥
sinds 21-01-12 ♥
- Nathalie1985
- Contacteer:
- Svenniepennie
Wow ik ben natuurlijk fn van Nico, half broertje van onze dames
en natuurlijk Talma en Amigo fan
En ook Tofino is een leukerd

En ook Tofino is een leukerd