Gezien ik de k2 van 60km in 1 dag te veel vond, heb ik gevraagd of ik de dag voor de wedstrijd de 25km route mag rijden als training en de dag daarna de 35km route als wedstrijd. En dat mocht

Gezien warmte had ik Tobbe nog even snel geschoren met de tondeuze!
(Tondeuze is nu ook niet meer geschikt voor mensen maar nog enkel voor de prullenbak

Vrijdag hebben we 25km rondje gereden met groepje van ze 3

Paard in de paddock overnacht en ik in de trailer

Zaterdag de wedstrijd

Het was die dag in ene heel warm weer waardoor we de paarden maar heel veel gekoeld hebben. Al was ondanks dat het ook heel zwaar voor ruiter die enorme hitte.
Ook zat op de route en hele grote water plas

Aangekomen op wedstrijd terein hebben heel veel gekoeld, en was daar ook erg heet zo in de brandende zon.

Jammer genoeg paard afgekeurd op te hoge hartslag terwijl die voor de rest gellukig wel helemaal goed was

Achteraf gezien had ik laatste stuk moeten splitsen van de groep en laatse km's moeten gaan stappen en dan wat misschien wel gelukt. Maar dat is altijd achter.
Maar ondanks waren geweldige dagen! Vond zelf erge zware wedstrijd, heb last van dingen gehad waar nog nooit eerder last van heb gehad tijdens een wedstrijd, last voeten, en van dippen door enorme hitte en de zwaarte van de rit. Maar ik kwam wel weer elke keer weer goed uit de dippen en ook weer vol met energie wat weer erge bijzondere en leuke ervaring is! Heb genoten