Jammer genoeg was het wel vreselijk slecht weer, poetsen had dus totaal geen zin en na dat hij ook nog eens in het zand ging liggen rollen, zag hij er er helemaal niet meer uit. Hij had ook nog eens geen zin om een halster aan te krijgen, maar ze moesten verweid worden. Na een kwartiertje hadden we hem eindelijk te pakken. Het verweiden ging prima, sommige dingen waren wel spannend maar hij ging overal langs. Bij Jan en Jose aangekomen ze daar lekker op de wei gezet, daar stonden lekkere verse grasjes. Wij zijn toen eerst maar met een bakje thee op gaan warmen. Halster hadden we aan gelaten zodat we hem later mss makkelijker te pakken zouden krijgen. Na de thee weer terug en daar gingen we weer, 2x had ik hem bijna. Maar de 1e keer trok ik het halster over zijn neus en de 2e keer had ik het touw eraan maar toen ik het halster weer aan wilde doen trok hij zich weer los. Hij is ook zo verdomde sterk!
Uiteindelijk met hulp van Jose had Marco hem dan toch te pakken, hij kon hem tenminste wel houden. En dat gekke paard was ineens totaal weer veranderd in de lieve knuffel die hij was! Dus dat gaat met een beetje oefenen wel weer goed komen. Eerst maar foto's gemaakt met het halster nog om zijn nek, voordat hij zich weer zou los trekken. Daarna nog wat standfoto's gemaakt en nadat we hem lekker geknuffeld hadden hem weer los gelaten en nog wat foto's gemaakt met zijn vriendjes. Ook hebben we hem nog gemeten en hij is al 1.34 hoog!! En dat met net een jaar oud, dat beloofd dus nog wat!! Beer!!

Je ziet ze naar elkaar kijken, zou de klik er nog zijn?!
Jahoor, het is er nog!

Samen met Ivar

Met zijn 3en

Dag Iwan, tot snel!!