Fjellko aan het werk.
Re: Fjellko aan het werk.
Wat een knapperd! Mooie maat hoor,en inderdaad wat een gangen!
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Ja ik hoop ook dat het kwartje gevallen is in het werk is hij braaf in omgang blijft het een draakje.
Ja voor een grijzen is hij zeker groot hou niet zo van grote fjorden vind ze vaak te grof maar dat valt bij Fjellko reuze mee.
Ja voor een grijzen is hij zeker groot hou niet zo van grote fjorden vind ze vaak te grof maar dat valt bij Fjellko reuze mee.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Fjellko lijkt nu zeker niet grof, hij kan nog wat uitzwaren natuurlijk, maar denk dat dat hem alleen maar nog beter staat!!
De bewegingen zien er op de eerste foto goed uit, mooi dier!!
De bewegingen zien er op de eerste foto goed uit, mooi dier!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
WAUW! Hij ziet er super uit Karin. Is best veel uitgezwaard in de 1,5 jaar dat ik hem niet heb gezien.. 
Hoop dat zijn brave gedrag doorzet, dan heb je er een leuk rijpaard aan!
Wel grappig, eigenlijk lijkt hij totaal niet op Fin, maar als ik hem zo zie bewegen dan herken ik er toch wel wat in :d

Hoop dat zijn brave gedrag doorzet, dan heb je er een leuk rijpaard aan!
Wel grappig, eigenlijk lijkt hij totaal niet op Fin, maar als ik hem zo zie bewegen dan herken ik er toch wel wat in :d

Qua type vind ik hem wel typisch in het rijtje passen van Bink, Dieter, Ekdal, Apollo, etc.
Geluk is de vrucht van intens werk
Wat een knapperd!
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013
Patricia
Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Paarden(sport)massage
Wendrika

Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013

Patricia

- Love_Jordy
Wauw wat een Tankie zeg!
Maar erg stoer!
Maar erg stoer!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Wat een imposant paard!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- Nathalie1985
- Contacteer:
Knappe grote man seg !
Die eerste foto is idd veel belovend seg!
hij heeft alles in huis, kleur, gangen, werkwillig en zo een lief kopje ! 
Die eerste foto is idd veel belovend seg!

A Fjord Will Take You Anywhere 

Ja vind ik ook wel Annabel.Bella schreef:Qua type vind ik hem wel typisch in het rijtje passen van Bink, Dieter, Ekdal, Apollo, etc.
Ik kon hem al niet meer voor me halen, maar nu vergeet ik hem niet meer, hij is leuk!
Die miscommunicatie's kan ik me nog goed herinneren van de begin tijd met Yessie, die deed dat ook zo erg met dat hoofd
.
Die miscommunicatie's kan ik me nog goed herinneren van de begin tijd met Yessie, die deed dat ook zo erg met dat hoofd

:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
Grijze Draak
Maar ja hij blijft gewoon knap

Maar ja hij blijft gewoon knap

Huisje, Beestjes, paardjes 
Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann
Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente

Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann
Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente

Ja het is een draakje met een dikke plaat voor zijn kop en dat maakt het soms best lastig maar bewegen kan hij zeker.