1.

Boos boos boos, ik heb een client op het werk die gaat dan op de grond zitten met zijn armen over elkaar en dan 'ik ben boos'. Daar moest ik vandaag aan denken toen ik Yes zag. Dus het lijkt me dan dat ze drachtig is, want normaal is ze niet uhh zo.
2.

Toch ben ik stiekem nog wel lief

3.

Drachtig of gewoon teveel gegeten.
4.

5.

jij praat poep (een drama trouwens die wei schoon houden nu).
6.

Tja, het leven is zwaar, zoooooo zwaar
7.

'De volgende keer als wij op de foto gaan, gaan we wel geknipt he!' Sorry FW'ers, ik heb nog niet de moed gevonden na mijn verhuizing te knippen en het is nu zo koud.
8.

Yessie haar lieve neusje!
9.

10.

11.

Sylvy, ik vind haar blik zo droevig. Ik ben blij als de sneeuw weg is en we weer wat gaan doen, zij ook!
12.

13.

Uitzicht!
14.

Syl

15.

Yessie, wat lijkt ze toch op haar moeder zo!
16.

Te dichtbij he?
17.

Yessie haar oren kunnen wel naar voren, als ze op zoek is naar gras!
18.

Pfff hahahaha
19.

20.

Syl
21.
En als afsluiter:

De volgende keer zien ze er weer mooi en in conditie uit. Maar ik wilde toch een keer een update met foto's plaatsen. We zijn verhuisd naar een boerderij en de paarden lopen nu weer bij huis.
Het land wordt straks egaal gemaakt en ingezaaid, en we gaan een soort van bak maken! De paarden hebben mij door een heftige tijd geholpen en nu gaan we weer lekker aan de slag! Ik ben weer blij en als Yes haar veulen heeft zij ook weer. Oooh wat moet ik lachen om die pony!
Bedankt voor het kijken, ik plaats niet zo vaak, maar ik was nu toch bezig. Een berichtje zou leuk zijn.