max

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Rehtse

Re: max

Bericht door Rehtse » za 05 jan 2013, 18:52

Maxieeeee.... :L

Heerlijke fjord, hij heeft mij maar wat vaak blij gemaakt vroeger bij de rijvereniging.
Ik heb veel mogen leren van deze gouden draak.

En het buiten rijden was altijd heerlijk, want in die tijd liet Linda mij vaak in de steek en zij had toen zo'n periode van omkeren uit het niks en onbestuurbaar in rengalop naar huis.
Gelukkig was daar Max om mijn vertrouwen weer te laten herleven.

Ik hoop nog veel te mogen zien van deze super opa op fw, en ik wens je dan ook nog veel moois toe met deze ondeugende gele grobbenbol +:)+ .
Huisje, Beestjes, paardjes :L
Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann

Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente :L)
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » za 05 jan 2013, 19:32

Rehtse schreef:Maxieeeee.... :L

Heerlijke fjord, hij heeft mij maar wat vaak blij gemaakt vroeger bij de rijvereniging.
Ik heb veel mogen leren van deze gouden draak.

En het buiten rijden was altijd heerlijk, want in die tijd liet Linda mij vaak in de steek en zij had toen zo'n periode van omkeren uit het niks en onbestuurbaar in rengalop naar huis.
Gelukkig was daar Max om mijn vertrouwen weer te laten herleven.

Ik hoop nog veel te mogen zien van deze super opa op fw, en ik wens je dan ook nog veel moois toe met deze ondeugende gele grobbenbol +:)+ .
Wat leuk, ken je max??
Waar heb je gereden dan? Yentl heeft max nu al zo'n 14 jaar ofzo, ik ken hem ook al zo'n 13 jaar. Heb jij er daarvoor dan nog op gereden? Yentl heeft hem gekocht van manege Tinte toendertijd.
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » za 05 jan 2013, 20:43

Ah ik begrijp van Yen net dat jij ook op de batterij stond? Kan me jou helemaal niet herinneren daar joh, kwam er toch eeeerrggg regelmatig voor Max. Grappig dat je daar ook stond, maar je hebt Max dus niet gereden, met Yen mee naar buiten geweest op Linda dan zeker? Max was en is, nou ook niet de makkelijkste buiten, heb bijzondere ritjes met deze heer meegemaakt :P
Ennnnnn, Joost!!
Rehtse

Bericht door Rehtse » za 05 jan 2013, 22:41

Thessa Keizer schreef:Ah ik begrijp van Yen net dat jij ook op de batterij stond? Kan me jou helemaal niet herinneren daar joh, kwam er toch eeeerrggg regelmatig voor Max. Grappig dat je daar ook stond, maar je hebt Max dus niet gereden, met Yen mee naar buiten geweest op Linda dan zeker? Max was en is, nou ook niet de makkelijkste buiten, heb bijzondere ritjes met deze heer meegemaakt :P
Ja en heb m ook gereden ook naar pony club.
En dat zweer ik op alles wat mij lief is.

Maar maakt verder niet uit hoor.
Ik ga er verder ook niet op in, maar vind het wel naar dat ik voor leugenaar word uitgemaakt.
Want dat slaat nergens op..
Huisje, Beestjes, paardjes :L
Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann

Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente :L)
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » zo 06 jan 2013, 07:23

Ik zeg niet dat je liegt, vraag je alleen wanneer je hem gereden hebt?? Aangezien Max al 14 jaar van yentl is en ik hem al 13 jaar ken en yentl een goede vriendin van mij is en in de tijd dat ie van haar is er maar twee bijrijdsters zijn geweest. Daarbij stond max altijd bij een boer en reden we op manege tinte in de lessen. Buiten rijden was nou eenmaal met max een flinke opgave want dat was een draak buiten en yentl liet eigenlijk om die reden nooit iemand naar buiten op hem ;)
Ennnnnn, Joost!!
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » zo 06 jan 2013, 10:11

Je straalt helemaal Thessa op de foto's, zo leuk om te zien. Ik hoop dat je heel lang van je vriendje mag gaan genieten.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » zo 06 jan 2013, 11:20

Anita schreef:Je straalt helemaal Thessa op de foto's, zo leuk om te zien. Ik hoop dat je heel lang van je vriendje mag gaan genieten.
Hahaha, er zijn een paar fjorden die mijn hart sneller doen kloppen, dat zijn: mijn eigen boef uiteraard, mijn pennydroom Reitze, mijn petefjordje Tankie (Birenko van Amanda) en mijn eerste fjordenliefde Max :D Hoop ook dat ik nog heel lang van deze kanjer mag genieten!!
Ennnnnn, Joost!!
Anna

Bericht door Anna » zo 06 jan 2013, 15:35

Wat heerlijk zeg dat hij weer thuis is bij jou
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
Roosjuh

Bericht door Roosjuh » ma 07 jan 2013, 19:03

Zo Thessa, wat super fijn dat je je eigen paradijsje daar hebt en nu ook Max op stal!

Ik wens jullie veel fijne ritten samen!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013
Jella!
Plaats reactie