Fran schreef:Zo van de foto's lijken het mooie natuurlijke verblijven voor de dieren.
Dit soort ezels hebben mijn oom en tante ook, weet de naam er niet van maar ze zijn GROOT!
Opzich hadden ze wel aardige verblijven hoor.
De wildzwijnen liepen op een stuk met een weg erdoor afgezet met wildroosters. Het stuk had groter gekund hoor maar opzich kon het lekker scharrelen etc.
De rendieren net zo maar voor een rendier had het wel groter gemogen.
Maar die Oehoe (waren er 2) hadden hele slechte schuilmogelijkheden en een heel klein gedeelte om te vliegen.
De wilde kat kon dus wel klimmen maar op de grond ook niet veel ruimte
De herten etc. hadden een flinke oppervlakte. Maar die koniks leken op 1 plek gevoerd te worden. Ze stond bieten ofzo uit de blubber te eten. Die liepen op de grote vlakte met die koeien, koniks geiten en herten etc.
Die lynxen zijn solitaire levend, maar hier liepen er meerdere bij elkaar, ook wel wat jongen er tussen. Maar deze
hadden een hele kleine ruimte en de oudere dieren liepen maar te ijsberen.
De beren zaten echt heel klein. Die vond ik het ergst.
De bizons stonden in 2 groepen en hadden wel een aardig stukje land met stallen.
De prezwalskipaarden stonden weer niet zo heel ruim.
Die aparte ezels stonden ook heel klein.
De schotse hooglanders liepen met gewone ezels ook wel op een flink stuk.
Ze hadden wel veel open weides met wildroosters ertussen, bijvoer mogelijkheden en schuilplekken (bos, hokken).
Maar ze hadden geloof ik iets van 200 hectare. Geef die katten wat meer ruimte denk ik dan. Maar goed dan kan je ze weer niet zien.