Mijn nieuwe paard Davita (Tuschinski x Ulft)
Re: Mijn nieuwe paard Davita (Tuschinski x Ulft)
Erg leuk paard ja soms moet je doen waar je hart ligt maar je heb er een heel mooi paard aan gefeliciteerd.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Tres chique!!! Zo kan het ook, pracht rijpaard en ook lekker buitenrijden.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Hier is ze al de nieuwe aanwinst, hopen dat je hiermee je rij-wensen waar kan maken. Ze staat je in ieder geval erg goed!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Je hebt een knappe dame uitgekozen Daphne!
Veel plezier er mee!
Veel plezier er mee!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Mooi dier met en ontzettend mooi hoofd. Hele lieve uitstraling. Veel plezier met deze mooie dame
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Wauw, wat een leuke reacties allemaal! En dat nog wel voor een niet-fjord
) dat bokt er behoorlijk bij inschiet. Maar in elk geval bedankt voor de tip!
Dat ga ik dus ook zeker doen!
). Dat woelen is er iig niet meer bij. Davita's wintervacht is ongeveer zo dik als de zomervacht van de fjordjes 
Wij gaan iig lekker aan het werk. Hopelijk binnen een paard maanden wat foto's van Davita met wat meer bespiering. Ze is nu nog zo'n schrielkipje, en al helemaal als je zoals ik van die lekkere stevige paardjes onder je gewend bent...

Ik zag inderdaad laatst het topic of in elk geval de aanloop naar de meeting. Ik moet me daar ook nog even gaan melden, maar ik ben behoorlijk druk met werk/studie/paard/huis(/sociaal leven, of wat er van over iskristelhans schreef:Wauw, wat een mooi paard. Ik heb toevallig net op Bokt een fotoverslag van een Tuchinski-meeting gelezen, ook de hengst zelf onder het zadel, er is een hele fanclub, zo leuk!

Ik ken de verhalen Krista, maar ik heb er vertrouwen in dat dat wel goed komt. Ik heb wekelijks les en het is echt een ontzettend nuchter dier, maar het is er wel een die je kort moet houdenKrista schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, wat een knappe merrie!
Hopelijk blijft ze zo braaf als ze een beetje in haar kracht komt over een paar maanden.. Tusch nakomelingen kunnen doorgaans behoorlijk lastig zijn namelijk..

Jazeker! Ik schreef laatst al ergens op FW dat ik het af en toe wel mis om lekker door zo'n dikke teddy-fjordenvacht te woelen (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen, alle nadelen zijn blijkbaar meteen vergetenIngele schreef:Leuk paard Daphne!
Zal vast wel even wennen zijn zo zonder je gele vrinden!

Wij gaan iig lekker aan het werk. Hopelijk binnen een paard maanden wat foto's van Davita met wat meer bespiering. Ze is nu nog zo'n schrielkipje, en al helemaal als je zoals ik van die lekkere stevige paardjes onder je gewend bent...
Dat zal even wennen zijn

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Hee Daphne, eindelijk een reactie van mij, ik vind het heel knap paardje, em ben blij dat jullie het goede kunnen vinden, maar ik ruil zeker niet!
Ik hoop dat we allebei heerlijk gaan genieten van onze knollie's !! En we zullen zeker contact houden!
Ik hoop dat we allebei heerlijk gaan genieten van onze knollie's !! En we zullen zeker contact houden!
Jeej wat een knap paard zeg. Hoop dat je er veel plezier aan mag beleven.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Mooie merrie! Heel veel plezier saampjes!
Gunnar Manus x Juliana
Caija Timor x Reykjagaard
Jeroentje B pony Welsh Shamrock Social Security
Wabash D pony Welsh
Enzo Utopia Johnson x Glendale
Fiësta Utopia Johnson x Glendale
Leuk ding!
Veel plezier samen. .
Veel plezier samen. .

Huisje, Beestjes, paardjes 
Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann
Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente

Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann
Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente