Allereerst zijn we mee gaan "crossen" in het bos met onze (stal)buurman en hun tweespan haflingers. Wat was dat gaaf zeg! Ik maakte mijn debuut als groom achterop en de modder zat werkelijk tot achter onze oren. Zo schoon als de mooie wagen hier nog is....poeh....erna herkende je deze nauwelijks terug

Aangezien Dicky vrij had omdat zij jarig was, ging er voor Cayleigh ook nog een wens in vervulling. Zij wilde namelijk al een poosje eens op een "echt" groot paard rijden en tja...Cos is natuurlijk maar 1m40 en op Heros moet ze nog zeker 2 jaar wachten

Mister Plato heeft een beetje een zenuwtrekje waarbij hij regelmatig zijn lip wat omhoog trekt (hij wordt dan ook wel liefkozend Mister Ed genoemd

Denk dat dit gezicht boekdelen spreekt....

Cayleigh zelf is 1m30...dus voor mij zou een dergelijke combinatie neerkomen dat ik op een Shire van 2m10 ga rijden

Vervolgens het feest....Cayleigh had zelf de ingredienten voor de "taart" gekocht, mocht voor het eerst van mij met "het scherpe mes" snijden en zo kwam deze creatie tot stand....hooi, biks, slobber, appel, wortel en een paar snoepjes

Dicky liet het zich wel smaken....op naar de volgende 23 jaar!

Ook meteen een update over Plant en Zombie.....beide mannen groeien heerlijk door en laten 2 hele verschillende karakters zien. Plant is echt de sluipende panter en gaat steevast tegen je aan op de bank/stoel/grond liggen....Zombie is echt heel mensgericht en een ware knuffelkat die nog voor je billen de stoel raken, al op schoot zit

Volgende keer weer een hoop meer Fjordengehalte want misschien zijn jullie ook wel benieuwd hoe Heros er tegenwoordig bijloopt?!?!