Foto's van Annelien thuis en op wedstrijd (verliespunt...)

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Stefje

Re: Foto's van Annelien thuis en op wedstrijd (verliespunt..

Bericht door Stefje » do 24 nov 2011, 12:43

Ziet er mooi uit Eef! Jullie zijn echt vooruit gegaan :D
Hoe is het voor de rest met je??
:¨·.·¨:
`·.
Gerda (Odin x Anton)
Tikan

Bericht door Tikan » ma 28 nov 2011, 22:33

Leuk paard en het ziet er netjes uit hoor.
Het valt mij op dat jij tijdens je proef strakker lijkt te zitten dan thuis. Alsof je extra netjes wilt zitten en rijden. Kan een gevolg zijn van de spanning van je paard, maar het kan ook juist spanning overbrengen op je paard. En dan is het cirkeltje rond. Misschien een keer proberen een echte proef te rijden als een trainingsrondje. Het kan je misschien helpen, hoewel jij wel al erg veel proefervaring hebt.
Evy
Contacteer:

Bericht door Evy » wo 30 nov 2011, 08:49

Ik denk dat je best gelijk zou kunnen hebben, want zelf dacht ik daar ook al over :j
Heb wel veel proef ervaring, maar dan met fjorden. En die liepen elke wedstrijd vrij constant :D
Dit is toch weer anders, vooral met haar karakter.
Ik moet zeggen dat ik de proef in ga met het idee 'ze zal het toch wel weer eng vinden'. Niet dat ik dan bang wordt (want daar moet veel voor gebeuren) maar waarschijnlijk ga ik toch anders rijden. 11 december is er een onderlinge wedstrijd op de club, dus dat is een goede training!

Afgelopen zondag weer een wedstrijd bij de vereniging gereden en toen was het dus hetzelfde liedje. Heb toen ook de eerste proef afgegroet na 3 onderdelen. Van de jury mocht ik de proef overrijden als training, wat toen wel vrij goed ging. :)
Misschien moet ik het maar van me af zetten dat ik niet meer elke keer bovenaan kan eindigen en moet ik mijn doelen bijstellen.

Stefje: Ik pb je wel even :D

Annemarie: Met buitenwedstrijden was ze ook zo, dan waren de bordjes en de jury-auto eng O:) Maar buiten heb ik wel het gevoel dat ik lekkerder kan rijden.
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! *-:)

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Plaats reactie