Uzziel bij de ABOP
Re: Uzziel bij de ABOP
Alleen als je met die A prestatie wordt Ilona. Gewoon een A halen is niet bijzonder genoeg, haha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Oh aha, die schud je te makkelijk zo uit je mouw zeker (die 'simpele' A) 

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Nou zeker niet maar zo is er nu éénmaal beslist. Maar ik vind A ook heel bijzonder, zeker gezien het feit dat dit niet veel mensen lukt.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

gefeliciteerd zeg!! Wat een mooie punten
!

*Het is beter om niemand te vertrouwen, dan een keer belazerd te worden*
:¨·.·¨:
`·. Rubis, geef Cristel een kusje van me daarboven!!
:¨·.·¨:
`·. Rubis, geef Cristel een kusje van me daarboven!!
Gaaf! gefeliciteerd met je schitterende resultaat!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Nogmaals dank,
En ja het zou wel heel apart zijn als ik Uzziel mee neem naar de hengstenkeuring want met dat doel heb ik hem 12 jaar geleden gekocht om hem dekhengst te krijgen maar hij had te weinig afstammelingen op papier en daardoor kon het feest niet doorgaan.
Ik doe mijn best om te komen lijkt mij erg gezellig.
En ja het zou wel heel apart zijn als ik Uzziel mee neem naar de hengstenkeuring want met dat doel heb ik hem 12 jaar geleden gekocht om hem dekhengst te krijgen maar hij had te weinig afstammelingen op papier en daardoor kon het feest niet doorgaan.
Ik doe mijn best om te komen lijkt mij erg gezellig.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)