foss schreef:Wat een mooi overzicht en wat was het een mooi paard gelukkig heb je mooie foto's van hem alleen kun je die helaas niet aaien en knuffelen sterkte met het verwerken.
Ik vraag mij nog altijd af waarom heeft hij jou toen gebeten ik denk dat hij toen al ziek was en jou wat wilde vertellen.
Dankjewel..
Ja dat denk ik achteraf ook. Dat hij toen al ziek was is een feit.. Schijnt ook een symptoom te zijn, gedragsverandering, en dat had hij.
Hij heeft mijn da ook twee keer in de tengels gebeten, en een vriend van mij heeft hij ook gebeten, uit het niets zonder oorzaak.. Stonden gewoon naast hem, en dan plots werd ie kwaad, en het andere moment was hij poeslief en knuffelig..
Mijn da schrok toen ook, gewoon uit het niets, plots, zonder dat de da iets bij hem deed ofzo. Bij die vriend van mij ging dat ook zo. Ik stond met Rubis in de paddock, Ruub was los, Die man stond aan de andere kant van het hek, hing met zn armen erover. En plots pakt ie hem..
Toen hij kwam beet hij in alles, maar dat had een andere oorzaak, en was hem ook snel afgeleerd

maar de keren dat hij mensen beet, was anders...