Gisteren van half 10 t0t half 10 bezig geweest met paarden wassen. Jullie stonden naar mooie mannen te kijken, ik mocht ze aanraken!

Vanmorgen in de vrij dikke mist naar stal gereden. Ik blij met die mist, want dat betekent vaak dat het later mooi weer wordt! En dat was ook zo!!!
Met een heerlijke zon en blauwe lucht stonden we toch in de binnenbak.
Extra druk deze keer, want naast de paarden klaar maken in de stallen voor de show, reden we met 4en een 4tal mee én reed Jessie op Mo ook mee. Dus 2 paarden moesten er klaar zijn.
Mo werd gevlochten en versierd met roze lint en roze roosjes! Hij zag er erg snoezig uit. Volgens mij vonden veel mensen dat ook.
Ik mocht op Gosse, een fries. Geleend van een pensiongast en afgelopen poos regelmatig gereden. Gosse was de oudste van het stel, vaak ook de sloomste en de meest ontspannene. Tot vanmiddag.... Hij was zeer gespannen, vond het eng, maar ik kon hem wel goed bij me houden. Stelling rijden was wat minder, maar ja, het was maar een paar minuten.
Regelmatig even goed moeten denken want de proef wist ik bijna niet meer en ik moest 5 min van te voren heel erg naar de wc

We hebben gereden en in totaal zijn er iets van 14 hengsten geshowd met zo'n 8 afstammelingen (anders duurde het veel te lang). Fjordenhengsten Erik, Bram en Hannibal werden getoond en onze Hikari mocht ook de ring in!
En wat vond ze het spannend!!! Maar wow, wat kan ze toch lopen

Ik werd er gewoon emotioneel van. Ik was ook supertrots, op Jessie met Mo en op Hikari!!!
Verschillende FW'ers gezien en gesproken, zelfs vanuit het Noorden!! Kei leuk dat jullie er waren.
En Viv, ik heb gevraagd of de dames van vd Berg ook wat fotootjes van Vasco naar jou wilden sturen!!
Ik ben erg benieuwd naar de foto's en filmpjes!!! En zou die graag willen hebben..