Tasja's dag vandaag
Tasja's dag vandaag
Vandaag gaan we heerlijk crossen bij indoor Beukers lekker vroeg in de morgen om half 9 tot kwart over 9 en daarna terug naar stal en smiddags mag ze nog even 2 dressuur proefjes rijden bij de plaatselijke manege, het is net of we een fjovrili dagje hebben maar dan dichtbij 

- nadinefjorden
Re: Tasja's dag vandaag
Leuk
!
Have fun!
En misschien kun je ons trakteren op wat plaatjes

Have fun!
En misschien kun je ons trakteren op wat plaatjes

Huisje, Beestjes, paardjes 
Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann
Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente

Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann
Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente

Ze heeft het super gedaan ik zal vanavond of morgen het filmpje uploaden en hier plaatsen met de dressuur weer 2 winstpunten.
Bedankt voor jullie reacties
Bedankt voor jullie reacties
Wat goed zeg Anna. Druk dagje dus voor Tasja. Ze is echt een superpaardje voor jullie he?
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Hoe ging het crossen? Ik deed ook altijd mee bij Beukers, maar dat kan nu niet net na de peesblessure van Orlinde. Leuk dat er toch een fjord mee doet! Ik hoop dat we nog wel eens mee kunnen doen, 50cm ofzo. Het is altijd zo gaaf daar. Hadden ze weer een mooi parcours? Op- en afsprong ook?
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Het was nu binnen met boomstammen, hekjes, picknicktafel, heg, bloemenbak, tonnen etc etc en het was onwijs gaaf en ja inderdaad en enigste fjord maar wel 1 met een gouden randje hoorJowien schreef:Hoe ging het crossen? Ik deed ook altijd mee bij Beukers, maar dat kan nu niet net na de peesblessure van Orlinde. Leuk dat er toch een fjord mee doet! Ik hoop dat we nog wel eens mee kunnen doen, 50cm ofzo. Het is altijd zo gaaf daar. Hadden ze weer een mooi parcours? Op- en afsprong ook?

Wat goed van Tasja en Emma 2 winstpunten.. 

Wat goed!
Ik ben erg benieuwd naar foto's en filmpjes!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
Helaas geen foto's wel een filmpje van het crossen maar jullie moeten nog even geduld hebben ik ben nog steeds moe van gisterRoosjuh schreef:Wat goed!

wel leuk zo'n dag! wat goed dat jullie dat allemaal op 1 dag gedaan hebben en ook nog is 2 winstpunten behaald met de dressuur proefjes knap hoor! 

de knapste fjorden heb ik dadelijk op stal
hou super veel van mijn knapperds! love them 4-ever

Wat leuk zeg veel plezier.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
zo dat was een druk dagje voro Tasja. Rijd je eigenlijk zelf nog wel ? Lijkt me zo (ik zoek het juiste woord maar kan het niet vinden) ... om een paard voor een andere te hebben/houden zegmaar.
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
ja ik rij zelf ook nog wel hoor maar door mijn whiplass kan ik niet altijd en ik ben blij dat Emma (dochter van de neef van mijn man) Tasja lekker uitbrengt op wedstrijden enzo. Van de zomer gaan we weer lekker mennen ik heb een mooie wagen en hierdoor niet zo'n last van mijn nek.JoyceNan schreef:zo dat was een druk dagje voro Tasja. Rijd je eigenlijk zelf nog wel ? Lijkt me zo (ik zoek het juiste woord maar kan het niet vinden) ... om een paard voor een andere te hebben/houden zegmaar.

-
Oh wat leuk Anna!
Is Tasja nog goed aan het werk.
Als je zo je eigen paard ziet lopen, is dat wel altijd mooi om te zien he? Zeker als het zo goed gaat!
En ben benieuwd naar foto's voor de koets straks
Als je zo je eigen paard ziet lopen, is dat wel altijd mooi om te zien he? Zeker als het zo goed gaat!

Beetje late reactie... Ok dat had ik even gemist die whiplash vervelend zeg! Maar fijn dat je toch kan mennen en zo af en toe rijden!
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Dat komt in orde hoor op mijn faceboek staan al foto'sYvette_Minouk schreef:Oh wat leuk Anna!