Te beginnen met de wedstrijd perikelen....
Na een lange tijd ben ik onlangs weer M1 gestart met mn vriend Nelis.
Na de zomermaanden hebben we ons eigenlijk alleen maar bezig gehouden met crossen

Maar goed we hebben die startkaart niet voor niets dus hup aan de bak

Wat voorafging is dat ik had besloten dat M1 voor Nelis en mij de max is. Als ik echt alles op alles zou zetten is een M2 misschien haalbaar maar aangezien onze hartjes veel harder gaan kloppen van bosritten, springen en crossen heb ik onze dressuur carierre maar lichtelijk aan de wilgen gehangen haha

Dus ik had bedacht nog een paar keer relaxed M1 te starten en opzich zou t wel leuk zijn als we dan M1+10 zouden halen.
De wedstrijd was bij ons op stal dus er was geen trailer nodig, relaxed!
Helaas had mn gele vriend er niet zo zin in en eigenlijk verliep de wedstrijd moeizaam....
Zo jammer want tijdens het trainen en inrijden loopt hij dan altijd zo soepel en mooi! Welbekend probleem onder ons ruiters dacht ik zo

Wat wel lachen is, is dat ik uiteindelijk nog wel 1 WP heb behaald haha
Moet ook wel zeggen dat iedereen wel zei dat hij erg netjes liep maarja als het gevoel er niet is...
Nelis loopt gewoon veel spectaculairder als er meer invloeden zijn van buitenaf! Dus ik zeg: Op naar het outdoor seizoen

Bri en Cu, die gaan als een trein!! Cu is modelruin en ze hebben selecties gereden en de teller staat nu al op L2+7! Ben echt trots op mn matties!
En dan mn lieve Hesje!
Hij is volledig ingeburgerd in de groep, tussen alle KWPN jaarlingen.
Ondanks dat hij erg onderdanig is, is hij wel dikke vrienden met de knapste paardjes die er tussen staan! Ik zeg: hij heeft smaak!

We gaan met onze buitenritten altijd langs zijn wei heen en als ik dan heel hard "Hesje" roep staat hij altijd blij te kijken en te hinniken!
Van de week hebben we hem even uit de groep gehaald en zijn manen geknipt. Djeee ze hingen gewoon al, wat gaat dat snel zeg. Inmiddels heeft hij weer een korte coupe en heb ik even wat modder van zn hoofdje verwijderd.
Daarna heerlijk met m geknuffeld, hij is zo lief!!

Ik kan niet wachten tot hij later groot is haha
Met Caija gaat het ook goed! De vrouwelijke rondingen beginnen alweer zichtbaar te worden. Met rijden is ze erg braaf en Bri heeft vandaag balkjes met haar gelopen. Ik wist niet dat een fjord zo hoog de benen op kon tillen, wat een leuk gezicht!
In het vooruitzicht hebben we dan nog een pas des deux, uiteraard met onze fjorden mannen maar ook met de dames Caija en Rubia.
Foto's volgen uiteraard zodra die er zijn

Een enorm verhaal, voor nu wil ik iedereen een fijne jaarwisseling en een goed 2013 wensen!