Tasja

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Anna

Tasja

Bericht door Anna » wo 21 nov 2012, 01:31

Nou Tasja :o heeft het nu lekker druk hoor op haar nieuwe stal, gister is ze lekker op buitenrit geweest met Emma en een stalgenootje, morgen mag ze lekker gaan springen ze krijgt les en zaterdag heeft ze dressuurles en zondag westrijd waar we onder het zadel heen kunnen *o/* .

Met Fugo zijn we ook lekker bezig 1 x in de week oefenen we sturen onder het zadel. Zolang ik in de bak blijf staan :+ blijft hij bij mij staan maar als ik dan weg ga dan loopt hij rustig zijn rondjes, links rechts het maakt hem niet uit, hij gaat wel af en toe stil staan om te kijken waar ik ben en dan loopt hij weer door. :D

Ik ben zo dol op ze, ze beginnen zich steeds meer thuis te voelen op onze nieuwe plek :+:
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
foss

Re: Tasja

Bericht door foss » wo 21 nov 2012, 04:35

Fijn dat het allemaal goed gaat dat is genieten.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » wo 21 nov 2012, 07:30

Dat klinkt echt alsof jullie een echt fijn plekje hebben gevonden en hier met veel plezier aan het werk zijn met moeder en zoon. Fijn!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Anna

Bericht door Anna » wo 21 nov 2012, 19:03

Morgen komt de zadelmaker even langs om voor Tasja te kijken voor een veelzijdigheidszadel voor het springen dan gaat niet zo lekker met een dressuurzadel :D
Afbeelding
Anna

Bericht door Anna » vr 23 nov 2012, 01:34

Zadelmaker is geweest en heeft een Lemetex zadel achtergelaten zodat ze even kunnen voelen hoe het rijdt. Tijdens de springles zagen ze dat het zadel wel goed lag en niet klapperde :D .

Zaterdag maar even zelf kijken tijdens de dressuurles. Het enige nadel van dit zadel is dat hij niet opvulbaar is mocht dat nodig zijn. Tasja is nu 14 en ik denk zelf dat ze niet zoveel meer veranderd. :D
Afbeelding
Roosjuh

Bericht door Roosjuh » vr 23 nov 2012, 23:06

Klinkt goed, zijn Nienke en Zanouk ook mee verhuisd?

Tasja hard aan het werk en Fugo nog helemaal aan het begin, kun je goed zien waar je begint en hoe het worden kan!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013
Jella!
Anna

Bericht door Anna » za 24 nov 2012, 00:34

Nee Nienke en Zanouk zijn niet mee verhuisd (helaas :n ) Tasja mist Zanouk wel merk ik maar ja ze zijn ook zolang bij elkaar geweest. :D
Afbeelding
Plaats reactie