Einde van de middag hebben we Fello en Mo opgezadeld, Leo heeft Evi achterop de fiets gezet en zijn we met vieren even naar het bos geweest. Ik heb Fello en Mo een beetje geschoren. De hals , stukje schouder en waar de singel onder zijn buik doorgaat, zijn bij Mo kaal. Fello heeft ook nog een kale buik en een kale streep over zijn achterbenen. Hij is wel wat frisser, maar goed te hebben. Mo heb ik vanmorgen nog geschoren. Dus Fello gezadeld en even los gehad en toen naar het bos. Ik heb Mo voor de zekerheid toch maar even aan een touw gehad, want die was wel erg fris.
In het bos Mo los gemaakt en hebben we een stuk gedraafd. Mo was flink aan het doorlopen, iets te hard naar Jessie's zin soms. Maar het ging goed. Nog stukkie gegaloppeerd en toen weer omgedraaid en naar huis gegaan. Leo was al eerder terug gefietst. Stukkie terug ging goed. Toen nog even in de bak gereden en toen was ik klaar. Dacht ik. Ik wel, Fello niet.
Mo vlug afgezadeld en Fello in de longeerbak gepakt, beugels kort en Jessie erop. Longeerlijn eraan. Jessie vindt het erg moeilijk om te kunnen zien of ze op Mo op het juiste been lichtrijdt. Gaat dan erg ver naar voren hangen om te kijken en Mo maakt daar wel eens misbruik van. We wilden haar op Fello laten zien hoe ze dat goed kon zien, zonder helemaal naar voren te moeten hangen. Ik heb haar alleen wel regelmatig moeten wijzen op het feit, waarom ze op Fello zat!