Reading Yaranelja
- nadinefjorden
Reading Yaranelja
Weer een prachtige reading gehad bij moniek evertsen balans voor mens en dier
ga zelf ook eens een dagje boeken vind hey reuze boeiend
ga zelf ook eens een dagje boeken vind hey reuze boeiend
Laatst gewijzigd door nadinefjorden op ma 22 okt 2012, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Reading Yaranelja
Tja, ik snap dat mensen hier hoop en rust uit halen, maar ik zelf ben hier denk ik te nuchter voor.
Geloof hier niet in.
Maar het is fijn als jij hier wel in gelooft en er je rust in kunt krijgen.
Geloof hier niet in.
Maar het is fijn als jij hier wel in gelooft en er je rust in kunt krijgen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
- nadinefjorden
Ik geloof hier zeer zeker in
de eerste reading werden dingen gezegd die niemand wist en dat de blessure van fayah al aan het licht kwam zegt voor mij ook iets
geloof ook wel dat er meer is tussen hemel en aarde en geloof ook dat er mensen zijn die dit niet hebben ieder zijn ding
de eerste reading werden dingen gezegd die niemand wist en dat de blessure van fayah al aan het licht kwam zegt voor mij ook iets
geloof ook wel dat er meer is tussen hemel en aarde en geloof ook dat er mensen zijn die dit niet hebben ieder zijn ding
Ik geloof wel dat er meer is, heb zelf ook dingen mee gemaakt wat betreft mijn moeder.
Maar ik geloof niet dat mensen een dier verstaan, of hoe moet ik dat uitleggen.
Maar ik vind het super dat jij er wel in gelooft hoor en zeker als het je ook veel rust geeft.
En misschien dat ik er ooit ook wel anders over ga denken.
Maar ik geloof niet dat mensen een dier verstaan, of hoe moet ik dat uitleggen.
Maar ik vind het super dat jij er wel in gelooft hoor en zeker als het je ook veel rust geeft.
En misschien dat ik er ooit ook wel anders over ga denken.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Mooi als je hier steun uithaald zou ik het zeker doen vind het zelf ook altijd erg mooi geloof er zeker in.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Ik geloof wel in iets, maar dit vind ik toch wel erg zweverig. Maar voor jou is het mooi en klopt het, dus flauwekul is het zeker niet!
Morris, mijn superfjord!
Ik kan hem niet lezen.

Gunnar, vriendje voor het leven. Zal je nooit vergeten
- nancy imka
ik ook niet...
Zo te zien heeft Nadine hem eraf gehaald.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Ik geloof hier wel in, heb ook bij verschillende mensen readings gedaan, en dan niet via een mailtje maar live,
voor zowel Vinga als Dakota en er werden dingen verteld die de reader never nooit kon weten.
voor zowel Vinga als Dakota en er werden dingen verteld die de reader never nooit kon weten.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Ik heb het ook 1 keer laten doenen ik was echt verbaasd. Zij wist zo veel te vertellen wat zij niet kon weten.
Maar ik geloof niet alles
Maar ik geloof niet alles

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Mooi om een keer te laten doen maar toch.......ik kan hier niets mee. Ik zou altijd de gedachte hebben dat ze maar iets aan het verzinnen was, doet alsof ze iets "leest" bij je paard. Ik zou willen dat ik er iets meer mee had zodat ik er ook kracht o.i.d. uit kon halen.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
- nadinefjorden
Ik heb de reading inderdaad eraf gehaald
iedereen gelooft in zijn eigen dingen en dat is ook prima
ik haal hier een heleboel kracht uit en er worden ook zeker dingen verteld die niemand kan weten
Had de reacties over zweverigheid eerlijk gezegd niet aan zien komen of verwacht (ieder zijn ding hoor dat daar gelaten) maar de kracht die ik eruit haal werd een beetje ontmoedigd voor mij dus heb ik de reading weggehaald snap dat mensen die er niet in geloven dit zweverig vinden alleen is dat
minder leuk om te lezen als
ik in eerste instantie dacht juist omdat ik er zoveel kracht uithaal en voor mij heel veel betekend
iedereen gelooft in zijn eigen dingen en dat is ook prima
ik haal hier een heleboel kracht uit en er worden ook zeker dingen verteld die niemand kan weten
Had de reacties over zweverigheid eerlijk gezegd niet aan zien komen of verwacht (ieder zijn ding hoor dat daar gelaten) maar de kracht die ik eruit haal werd een beetje ontmoedigd voor mij dus heb ik de reading weggehaald snap dat mensen die er niet in geloven dit zweverig vinden alleen is dat
minder leuk om te lezen als
ik in eerste instantie dacht juist omdat ik er zoveel kracht uithaal en voor mij heel veel betekend
-
Als jij je er goed bij voelt en zoveel kracht uithaalt, dan is het toch goed? Jij moet doen waar jij je goed bij voelt en wat jou gelukkig maakt.
Ik zou wel eens een reading willen laten doen, maar dan nog eerder van 2 overleden katten. Er zijn er 2 geweest die zóveel voor me betekent hebben dat ik van mijn man nooit meer een rosse kater mag hebben. Vanwege het verdriet als ik ze moet afgeven.
Ik zou wel eens een reading willen laten doen, maar dan nog eerder van 2 overleden katten. Er zijn er 2 geweest die zóveel voor me betekent hebben dat ik van mijn man nooit meer een rosse kater mag hebben. Vanwege het verdriet als ik ze moet afgeven.
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Iedereen gelooft weer in wat anders, ik vind het mooi dat je hier je kracht uit kan halen en dat het veel voor je betekend.
Ctje 

Toen Haila erg ziek was heb ik er ook iemand bij gehaald om mijn twijfels te bevestigen en diegene kan communiceren met mens en dier en die heeft mij erg goed geholpen nu wist ik ook hoe Haila er over dacht en dat mijn beslissing goed was.
Ik geloof hier zeker in heb al veel dingen zien gebeuren maar dan moet je wel de juiste personen hebben want er zitten ook genoeg mensen tussen die er zelf alleen maar rijker van willen worden en totaal niet paranormaal begaafd zijn.
Ik geloof hier zeker in heb al veel dingen zien gebeuren maar dan moet je wel de juiste personen hebben want er zitten ook genoeg mensen tussen die er zelf alleen maar rijker van willen worden en totaal niet paranormaal begaafd zijn.
http://www.fjorkahoeve.nl
Jammer dat je de reading hebt weg gehaald! Maar fijn dat jij er kracht uit haalt, dat ik gewoon het allerbelangrijkste!
Dit bedoel ik nou. Hier zou ik toch altijd bang voor blijven. Ik zou willen dat ik hier ook mijn kracht uit zou kunnen halen en willen weten wat Vlin mij te vertellen heeft. Fijn dat het jou wel steun geeft.foss schreef:Ik geloof hier zeker in heb al veel dingen zien gebeuren maar dan moet je wel de juiste personen hebben want er zitten ook genoeg mensen tussen die er zelf alleen maar rijker van willen worden en totaal niet paranormaal begaafd zijn.
All that we see
All that we seem
All that we seem
- nadinefjorden
Moniek evertsen is wel echt een aanrader
heb ook weleens bij stal danea gedaan maar dat was veel oppervlakkiger
heb ook weleens bij stal danea gedaan maar dat was veel oppervlakkiger
Toch jammer dat je iets waar je zo in geloofd hebt weg gehaald.
Heb de reaties nog even terug gekeken en er is er maar 1 die zegt dat ze je reactie zwevering vind.
Ik geloof er zelf wat dit betreft inderdaad ook niet in, maar jij voelt je eigen daar goed bij en het was jou paard dus ik zou mijn eigen er ook niet te druk over maken hoor.
Heb de reaties nog even terug gekeken en er is er maar 1 die zegt dat ze je reactie zwevering vind.
Ik geloof er zelf wat dit betreft inderdaad ook niet in, maar jij voelt je eigen daar goed bij en het was jou paard dus ik zou mijn eigen er ook niet te druk over maken hoor.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011