Lekker gereden!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
ellen1964

Lekker gereden!

Bericht door ellen1964 » wo 04 apr 2012, 19:38

Vanavond een heerlijke buitenrit gemaakt, wat lekker is dat toch als het 's avonds weer langer licht is...

Vorige week al een kleine aanvaring met Ulmar gehad, was 'm aan het longeren onder begeleiding van Miriam, maar meneer heeft zo zijn eigen ideetjes moemnteel....lekker uitproberen, dwars liggen, beetje etteren en op een gegeven moment wou hij dwars door me heen lopen.Nou ben ik niet zo gauw onder de indruk(op de grond dan :D ), dus dat was zo opgelost, maar vanavond moest ik er weer op....niet stilstaan, opzij stappen met opstijgen,dan ben ik altijd hel blij dat Miriam in de buurt is, al doet ze niet veel zinnigers dan mij uitlachen :roll: .
Afijn, lekker stappen, alles gaat goed, ontspannen zitten zeggen tegen jezelf,benen lannngggg,rechtop, liedje zingen...gaat lekker.Totdat er ineens iemand in het bos loopt, iets waar ze normaal nooit van schrikken, hooguit even kijken.Zowaar niet gevallen, gelijk beentjes erbij, doorrijden, maar dan is alles ineens eng, vallende takjes, de wind, een auto, een omgevallen boom...

Hoezo uitproberen en de grenzen opzoeken, lijkt wel een puberpaard zeg.Het gekke is dat als ik er eenmaal opzit, niet bang ben, ale ingestampte regels van vroeger als vanzelf omhoogkomen, maar als ik daarna op de grond sta...pfff, klapperknietjes en klotsende oksels.En toch iedere keer weer he, soort zelfkwelling....maar wat genieten! Raar toch?
Anita
Contacteer:

Re: Lekker gereden!

Bericht door Anita » do 05 apr 2012, 06:09

Nee hoor, helemaal niet raar. Paardenliefde zit nou eenmaal heeeeeeeel erg diep en gaat nooit meer over. Gewoon schaamteloos van blijven genieten, heerlijk toch als je die mogelijkheid hebt.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Mariël
Contacteer:

Re: Lekker gereden!

Bericht door Mariël » do 05 apr 2012, 17:56

Heel herkenbaar! heerlijk om te lezen :D genieten daar is waar het om gaat *o/*
* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
Plaats reactie