Mijn e-pony Paradox van 24 jaar is maandag verkocht. Hij krijgt een leuk adresje waar hij zo af en toe nog een bosritje gaat maken met een meisje van 14 jaar.
Dat meisje is erg bang, maar wil toch graag rijden en mee met de hele stal naar de bossen. Ik wil graag een uurtje fanatiek rijden in de bak of buiten en Paradox kreeg er niet alleen moeite mee, maar hij vond het ook niet leuk meer. Nu heeft hij een adresje waar hij een flinke stap terug kan doen en waar hij nog lekker van zijn oude dag kan genieten. Het is een echte hobbystal met allemaal ouwetjes die niets of heel weinig meer doen.Ik was ergens best trots, want ze hadden ongeveer 20 pony's geprobeerd en alleen met Paradox ging het goed (na een heel angstig begin).Ze kreeg steeds meer vertrouwen en wilde toen ook nog een rondje galopperen. Toen ze hem maandag op kwamen halen wilde hij in eerste instantie de trailer niet in en toen zag zijn nieuwe baasje dat hij ondanks zijn braafheid toch een eigen karakter heeft. Hij maakt het goed en ik ga hem nu iets minder missen.
Ik ga eind mei op zoek naar een leuk paardje om mee te dressuren, mee buiten te rijden en misschien ook aangespannen en al deze eigenschappen zou ik best weleens in een fjord kunnen vinden, dus wie weet...
groetjes,
Annelies
Paradox verkocht, dubbel gevoel....
-
Paradox verkocht, dubbel gevoel....
Omega van Hafrino geboren op 30 mei 2010, schattige kleine haflingerruin van Almnebel Imladris x Alpinus x Admiral X Were-di van de Vrijthof
- Yfke-lover
Re: Paradox verkocht, dubbel gevoel....
Kan me goed indenken hoe je je voelt heb niet lang geleden ook mijn fjordje verkocht was een goede oplossing voelde toch heel dubbel.
Staat nog een leuke fjord te koop op dit forum misschien iets voor jou?
Staat nog een leuke fjord te koop op dit forum misschien iets voor jou?
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba