zit weer met een knoop in mijn maag
weeral door Jalenka

zoals ondertussen wel al geweten is, heeft mijn pa Jalenka overgenomen (uit compassie) van mijn zus
ondertussen zijn we 2 jaar en enkele maanden later en staat Jalenka op haar best
dit is gelukkig, elke dag op de weide, met een compagnon, zelfs al wat gereden is ze superbraaf

vraag ik 2 weken terug aan mijn zus of ze mijn haar wilt knippen, dus komt ze af op zondag (zie haar amper 1 keer in de 2 maand)
uiteindelijk beginnen we over de paarden, kot ze af dat als ze (volgend jaar) bij Antoine de Bondt (bekende ruiter/trainer in BE, schijnt) aan een stukje weide kan aangeraken om te huren, dat ze dan Jalenka terug wilt hebben

ik steek ondertussen al 2 jaar energie in die beest en dan zou ik ze zo nog kunnen kwijtspelen
heb het al tegen mijn pa gezegd dat ik er volkomen tegen ben, maar krijg weeral een heel raar antwoord van hem (als ze betaalt en er nu voor gaat zorgen

ik had ergens wel al wat plannen met haar om haar volgend jaar een sidepull te kopen en met haar echt degelijk aan de slag te gaan
en te gaan wandelen en zo, zelfs een bezoekje aan een hengst
nu weet ik het niet meer hoor
denk van morgen naar mijn pa een bericht te sturen dat hij dan maar eens moet beslissen wat ermee zal gedaan worden
terug verkopen aan Celine, gewoon blijven staan of gewoon verkopen
als het het eerste of het laatste is, doe ik er zeker niks meer mee, dan is het voor een ander
ga me dan niet nog meer verdriet aanjagen als het een meer dan goede rijpony zou worden
tja