Bij Britt haar land loopt een spoor waar (vooral zomers) regelmatig de stoomtrein en een moderne versie ervan langs komt.
Vandaag is sinterklaas met de trein weer in Stadskanaal aangekomen, en waar de kinderen denken dat sinterklaas een hele afstand heeft afgelegd is hij stiekum bij ons (1 km verderop) opgestapt.
De trein stond er ruim op tijd en stond te wachten op sinterklaas en ik was net klaar met rijden. Langs de trein is nooit een probleem, omdat de trein stil stond hebben we die eens beter bekeken.
Na wat gebries stond ze de trein te besnuffelen, wel wat gespannen maar ze stond er mooi.
Dus weer supertrots op mijn paardje.
Bijzonder brave Brittje
- Brittlover
Bijzonder brave Brittje
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
Re: Bijzonder brave Brittje
en dan is de trein best imponerend. Ik rijd ook wel eens heel dicht langs de trein in mn autootje, zit er krap een meter naast, en dan is hij al grooot.
Britt is nu eenmaal een superpaard waar je trots op mag zijn.
Britt is nu eenmaal een superpaard waar je trots op mag zijn.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Britt is echt een gouden paardje voor jou. Geniet er met volle teugen van.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Super knap hoor Ineke
. Britt is echt wel een heel heel braaf paard, doen ze haar lang niet allemaal na.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!